Gå til innhold

Blåveis i oktober

mamma søker barn-har fått 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke så vanlig....

Men når det er rett under øyet på en 2 åring er det kanskje ikke så uvanlig likevel:-)

Jeg har en Knert som er av det aktive slaget, og da må det jo bli sånn noen ganger da.

Mens Storebror som er en veldig forsiktig type, hadde vel ikke et blåmerke før han var 4:-D

Men det kan ha noe med å gjør at han var nr.1 også da.

Jeg var nok mer påpasselig med førstemann enn jeg er med Knerten.

Men jeg passer på altså, ingen grunn til bekymringsmelding til barnevernet:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåveiser på småttiser dukker opp året rundt;=)

Skrevet

Hihi, blåveispiken bor her:-) En blåveis hører liksom med om en vil eller ei. Her er det beina det går mest utover for hun klatrer og snubler og herjer hele tiden, og da blir det litt bulker og blåveiser ja:-)

Skrevet

He-he, ja det blir fort en blåkul eller to... Her kom også den forsiktige først, sjølv om eg no skulle ønske at det var motsatt, og at lille turbo på to snart kan roe ned , så mamma kan slappe av litt, he-he-he-he, ja, ja kanskje når ho nærmar seg fire? sei ja, alle som har en 4-5 åring pliiiiis!

Skrevet

Er jeg litt etter jeg eller??? Sånn passe trøtt leste jeg litt kjapt og trodde Knerten hadde funnet en blåveis av den botaniske arten.....

Og når du om noen dager skriver noe om smørblomster i november (for sånne blåveiser blir litt gule etterhvert så vidt jeg kan huske) er jeg sikker på at håpet om en hvit jul er over...;)

Skrevet

- kan ikkje bli for overraska i desse tider, kanskje det er blåveis rundt omkring enda....kven veit!

Skrevet

Nei, nemlig:) Ingenting er som det var lenger....

Nå er det ikke: hvem finner den første hestehoven?

Det er mere: hvem finner den SISTE?

Skrevet

Det er litt vemmelig at det har blitt sånn. Viser jo tydelig at klimaet er rimelig fucka opp......unnskyld uttrykket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...