Gå til innhold

Snuppa kaller meg PAPPA!!!!!!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sier altså ikke mamma!!! Og jeg blir kjempetrist! Hun er 16 mnd. Hun kan si masse ord som mat, pus, pappa!, lys, bø, hei, vann, bæ, møøø, pysj, baby!! MEN mamma......å nei!!! Det sier vi ikke! Tror ikke hun vet at jeg er mamma engang! Håper dette går over og hun begynner å kalle meg mamma! Litt kjipt da jeg henter hun i bhg og hun roper PAPPA!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i heimen går det om hverandre gitt..

Ene dagen er jeg Pappa og så Mamma

Mannen min blir kalt; Mamma, Pappa, Boo og fornavnet hans....

Skrevet

skjønner at det kan være litt kjipt når hun sier pappa til deg når du henter henne i bhg...

gutten våres kaller meg for mamma og pappa for pappa

men nå i det siste har han begynte å si omvendt regner med at det er bare i en periode.......

jenta di kommer nok til i si mamma etterhvert, men jeg skjønner at du er litt trist :(

Skrevet

Men hun ser jo at det er deg. Og det er deg hun utbryter pappa i glede til. Så selv om hun sier pappa er det deg hun er glad for å se. Hun har bare ikke lært seg ordene ennå.

Hvis du blir trist for dette så har du mange kjipe år foran deg...

Skrevet

Går omhverandre her også.

I går pekte mini på meg og sa :"PUS!"

Han sier mye rart, går og sier farfar om dagen, men når vi kommer dit så er det ikke så moro allikevel :s

Skrevet

Det er nok helt vanlig at de mikser litt :-)

Guttungen sier mamma til både meg, mormor og morfar (foreldrene mine). Han sier det spesielt mye til min far som virkelig er favoritten hans!

Skrevet

Det gjør gullet mitt også. Pappa roper hun ut når jeg henter henne i barnehagen, men når ting er trist og leit hjemme og hun gråter er det mamma hun roper på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...