Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har sett meg litt rundt siden jeg har en på ett år snart (om noen dager) og vi venter nr 2 i februar. Carena søskenvogn var kjempe bra og man kunne få hard bag til baby til 700 kr som er vendt mot mor mens søsken sitter og ser forran. Vogn koster 1900 kr. I Sverige sjekket jeg prisen på samme vogn og den kostet 3499 og 799 for hardbag, altså prisen er nesten det dobelte. Tror nok vi går for den siden den ser kjempe bra og den er ikke dyr. Jeg har emaljunga edge duo og er veldig fornøyd med den men den er bare såååå tung så det blir ikke noe shoping vogn kun ut å trille vogn. Er det flere som har bra forlsag om søskenvogn før jeg kjøper???
gutteklubben grei Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Ettersom jeg har eldstemann i barnehagen to dager i uka, og var lei av å bære vogner (hadde ikke lyst til å kjøre dobbeltvogn med et barn i) ut og inn av bilen (ryggproblemer) så kjøpte vi P&T Vibe. Den har et sæskensete som lett kan fjernes de dagene storebror er i barnehagen og er veldig stabil. Dessuten slipper man å kjøre rundt på denne "flåten" på nesten 80 cm og kommer nesten ikke fram i butikker e.l. Vi er kjempefornøyde. Selvfølgelig er prisen noe høyere, men kjøper man i utlandet kan man få den betydelig billigere enn her i Norge.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Skal ha TFK Twinner Twist. Synes den er dødskul, og den blir langt mindre enn vår tidl Simo Kombivogn når den legges sammen. Må også ha en liten bagvogn for de gangene jeg triller baby alene da.. Synes Simoen ble for "massiv" så solgte den..
to_tette? Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 TFK Twinner DUO Twist Den er ny i år tror jeg, den har ikke felles kalesje, slik at du kan ha baby-bag mot deg, og forovervendt sportsvogn til den største. Komforten er veldig bra for barna, og har skivebrems. Men den er veldig dyr, med babybag vil det koste rundt 8000. Den er den vognen jeg har lyst på selv, men jeg tror jeg må sjekke ut Carena vogna også! Har dårlig erfaring med at carena knirker og piper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå