*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Søndag bestemte sambo og jeg oss for at vi skulle gifte oss nå førstkommende mars. Skal kun invitere de aller nærmeste og ha en koselig dag. Akkurat sånn som jeg vil ha det I går fikk jeg positiv test, så nå skal vi jammen meg ha nummer to i juni! Går bare og smiler hele tiden jeg, nå
3snuppeliner Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Gratulerer så mye=:-) Det er så hyggelig med glad meldinger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå