Musemor med tre søte små Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Fikk omgangssjuke samtidig som EL :-(
allegodeting er3 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Da er vi to... Men har du ikke fått gjort "det" i det hele tatt? Jeg har hatt mage virus og lå flatet ut i en uke. Har bare "hatt oss" to ganger og det var antagelig før og etter el. Men det er kanskje et lite håp likevel...?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg tviler også sterkt på at det blir noe denne pp. Driver og tester med el tester, men får ikkeno utslag på dem....og i disse dager er gubben på byen med jobben så gidder ikke akkurat vente oppe på at han skal komme hjem når jeg skal stå opp 06 heller hehe Men men, det kommer flere muligheter så har ikke mistet helt motet heller :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hadde oss dagen før EL, men sjansen for at noe skjer når man er syk er liten, så jeg regner med at toget har gått. Er bare i 2. pp, så skal ikke klage. Brukte 13 pp på forrige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå