Gå til innhold

panikk......kan noen se hit????????

Anbefalte innlegg

Gjest elissa2
Skrevet

har ikke vært helt i form siste tiden, mye trøtt og uopplagt, så legen min tok en stoffskifte prøve på meg......og det viste seg at jeg har lavt stoffskifte....så jeg må tilbake i morgen tidlig for vidre testing.

googla litt på akkurat dette området, og det var ikke særlig oppløftende......har noen av dere fått påvist lavt stoffskifte under svangerskapet????????????????????????????????????????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte til vanlig, men regulerer det med piller hver dag. Ikke noe stress i hele tatt og ikke noe skummelt heller.

Men jeg har sluttet å være så himla trøtt, fryser ikke så lett, har gått litt ned i vekt og blir mer stabil i psyken ettersom jeg er mer opplagt.

Gjest elissa2
Skrevet

jeg er ikke medisinert,fordi legen har nettopp funnet ut av det. på nettet så står det mye om fosterskade og div.....får helt angst jeg.....vet du noe om dette???

Skrevet

jeg har også fått påvist dette midt unner dette svangerskapet.. begynte på tabletter med en gang.. ikke noe stress det. og legen min har ikke nevnt noe på at dette kan skade fosteret mitt... :) jeg er ikke bekymret for det hvertfall... ta det med ro du :)

Gjest elissa2
Skrevet

legen min nevnte ingenting om faren for fosterskade. det sto på lommelegen da jeg googla der, og da blei jeg veldig skremt. for jeg vet jo ikke hvor lenge jeg har gådd med lavt stoffskifte......dette er jo ikke noe som legen tar prøver av sånn uten vidre .............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...