Gå til innhold

Noen som har IKM i dag og som skal teste??:)spent...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja, har ikm i dag (eller i morgen), men bestemt meg for å roe meg med den testingen. fått 2 negative allerede på forhånd, så no venter eg egentli på om TR kommer eller ikke....... håpe jo på ikke da...

Skrevet

I går, tror jeg.....men jeg hadde en ma med utskrapning for seks uker siden så jeg er redd jeg er litt ute av syklus. Men jeg var på akkumpunktur og fikk en kort mens for fire uker siden, så jeg satser på at denne uken er IKM. Testet igår, men fikk negativ. Det fikk jeg imidlertid sist jeg var gravid også - men når jeg ventet et par dager ble den positiv. Så jeg kan jo håååååpe. Blir jo helt gal av dette her. En bør absolutt heller vente et par dager for mye enn å få nedturen med negativt. Hadde lovet meg selv det denne gangen - men så klarte jeg ikke vente ettersom kroppen føles veldig rar og kjenner igjen tegn fra sist graviditet. Venter til torsdag før neste testing dersom det ikke skjer noe. Spennende men utroooolig slitsomt dette her!

Skrevet

Det er sant.. Tok en test i går, men den var negativ:(så nå skal jeg vente å se litt jeg og...Kanskje jeg tar en test på torsdag om ikke TR har kommet.. Blir jo blakk av å kjøpe på alle de testene:)hehe... Men jeg kjenner at den fæle tanta har tenkt seg en tur på besøk, men krysser fingrene for at hun ombestemmer seg;);)

Skrevet

Har IKM i dag, eller dvs TR har kommet så smått... testet negativt i går :(

Skrevet

Disse testene koster skjorta, ja. Men så er de jo sånn at dersom den viser postitvt snart så er det verdt pengene - svusj glemt for min del iallefall. Torsdag is the day! Det er latterlig så vanskelig det er å vente. Lykke til! Jeg kjente at jeg skulle få tantebesøk før helgen, men det var helt feil. Håper det var et godt tegn. Nå har jeg ikke tante-feeling i det hele tatt. Men noe skjer - og jeg håper indelig at det er det jeg tror det er. Men tør altså snart ikke håpe.

Skrevet

Veit dere om det er noe forskjell fra testene? Kan billigtestene-strimler slå ut tidlig de og? eller er de fra apoteket best?hmm..

Men om jeg har IKM i morgen eller torsdag, så syns jeg det kunne ha vist;)hehe... kan tenkes at jeg har fått det riktige svaret, men det vil jeg fortrenge:)

Det var i helgen jeg og kjente at TR var på vei, men nå er det helst litt murringer nederst i magene, og har litt"vondt"i begge eggstokkene, men ikke samtidig.. de bytter på;)og veldig tynnflytende utflod... er det gravidtegn ell bare TR?hva tror dere?;)hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...