Gå til innhold

Huff nei, fikk litt blødning i går.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positiv test 15.10. I går ettermiddag kom det en liten blødning. Ikke noe mere på morgenen i dag.Men venter liksom bare på at det skal tilta. Nå er jeg helt satt ut. Kan ikke skjønne at det skal gå bra videre. Vet jo om mange tilfeller med blødning hvor det har gått bra. Men ikke for meg, da jeg har mistet 2 ganger før. Snakk om berg og dalbane med følelsenen mine og håpet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda, Bimmelim, det var ikke hyggelig lesning. MEN som du sier så kjenner man jo mange tilfeller at det KAN gå bra, så kanskje det gjelder for deg denne gangen. Jeg kysser alt jeg har for deg for en lykkelig slutt!

Mange klemmer til deg

Skrevet

Hei, Bimmelim ! Hvordan går det ? Nå fikk jeg vondt i magen på dine vegne her.... Håper inderlig at det går bra med deg og spiren ! Jeg har drevet og lest litt, og etter som jeg forstår så er det ikke unormalt å blø litt... Spesielt så er visst IVF ere mere utsatt for å ha småblødninger uten at det nødvendigvis er noe galt av den grunn..... Men skjønner godt skrekken din, ja. Blod er jo det ABSOLUTT siste man vil se nå ! Krysser fingre og tær for deg :0)

Tonnevis med babystøv sendes din vei

klem

Skrevet

Her går det ikke så bra. Har kommet mye mer "guffe" ut nå, mørkt og fælt (unnskyld meg).

Det er skikkelig kjipt. Samtidig så har jeg jo nå opplevd det til sammen 3 ganger og en blir litt "herdet" om en kan si det sånn. Men grusomt leit er det. Det er vanskelig å holde motet oppe og se fram. Har 5 egg på frys og føler meg veldig heldig mitdt oppi det hele, tross alt. Jeg har bestemt meg for å prøve akkupunktur nå ved neste fryseforsøk, samt bli litt i bedre fysisk form.

Hvordan har du det da? Hvordan er formen? Begynt å gå opp for deg?;o)

Skrevet

Huff, så trist, nå ble jeg skikkelig lei meg på dine vegne...... Skjønner godt at det er vanskelig å holde motet oppe, ja. Man "har den liksom inne" og så glipper det. Kan ikke være lett å motivere seg for nytt forsøk heller.

Du er jo kjempeheldig som har hele 5 egg på frys. Det er ganske mye, er det ikke ? Jeg fikk bare 1 på frys jeg...... Sikkert ikke så dumt å prøve akupunktur, nei.

Formen min er helt topp :0) Ingen plagsomme symptomer å slite med, egentlig. Skal ikke klage jeg, nei. Det begynner sånn sakte, men sikkert å renne inn at jeg faktisk er gravid. Fikk brev fra St.Olav i dag med dato for ultralyd-time. Skal sjekke at spira sitter der den skal og se om det er flere enn en.... (satte inn bare 1 da, så jeg tror nok ikke det er blitt flere...). Skal bli virkelig gøy å se på UL !

Masse masse lykke til med fryseforsøk :0)

Stor oppmuntringsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...