Gå til innhold

Er seriøst helt tappet for energi........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 6 nå,og kroppen orker ikke noe.

I går måtte jeg legge meg kl 19.

Er også svimmel og små uggen hele dagen.

Har en jente på 3år fra før av,så dette fungerer veldig dårlig.

Andre som har det som meg???

Om dette ikke gir seg må jeg kontakte legen,kan jo ikke bruke all energien min på jobben......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg vet akkurat hva du mener,jeg har det helt likt,men jeg er hjemme med min datter på ett år,jeg orker ingenting...får kjempedårlig samvittighet fordi graviditeten tar all energi.jeg er i uke 6 eller 7.

Kirsten

Skrevet

Bra det er flere enn meg... Er sykemeldt 50% og håper dette går over snart! Er så slitsomt å være utslitt hele dagen...Er i uke 12.

Skrevet

jeg er i uke 18 og er fortsatt sykemeldt pga lav energi og hodepine..så håper det går over snart jeg også! hehe

Skrevet

Et råd til dere, sjekk jernlagret eller ta jerntabletter. Jeg har en venninne som var helt utslitt hele svangerskapet, fant hun ut på slutten at hun hadde altfor lavt jernlager.

Skrevet

alle mine blodprøver viste fine jern verdier,så var visst hormoner og rett og slett kroppen som ble sliten pga alle forandringnene=) men helt enig,få det sjekket=)

Skrevet

God og lese det er flere med meg;)

Jeg skal til legen i dag,kommer til og spørre om 50% sykem.En periode for og se ivertfal;)

Er utrolig slitsomt og være slik.Har en 3åring som krever sitt,og hun kan ikke forsømmes pga jeg er gravid heller stakkars:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...