Gå til innhold

Testing midt på natten- GRAVID!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en gravi-test noen dager før IKM, men den viste at jeg IKKE var gravid. Hadde IKM i går(mandag). Planen var å vente noen dager for å se om TR dukket opp. Ville jo ikke sløse med tester. Men, jeg fikk ikke sove. Selv om jeg anså sjansen for at jeg var gravid som liten, så har kroppen min likevel sagt TYDELIG i fra om at jeg er det. Spesielt de ØMME brystene. Jeg lå i sengen og tenkte at hvis jeg ikke er gravid nå, betyr det at jeg aldri vil kunne kjenne forskjell på PMS og graviditet. Nå får morgenurin være morgenurin, her skal det testes. CB- digital lyste GRAVID!!!!!!!!!!! Dette var første pp etter SA.(hadde en mens først). Jeg håper virkelig det går bra denne gangen. Det er litt skummelt kjenner jeg. Men mest av alt, så er jeg utrolig glad.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye.

Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast i 9mnd til! Kos deg masse i svangerskapet, det er en herlig tid!

Skrevet

GRATULERER!

Vi er i akkurat samme båt.

Jeg testet akkurat nå! OG JEG ER GRAVID!

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, og lykke til videre i svangerskapet:)

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse :) til deg også wirre-m/bim........ må dere ha lykke til og prøve å kose dere som gravide damer......

Skrevet

Hipp hipp hurra for deg! Om jeg bare kunne være så heldig selv! Du har fulgt planen min,du - jeg hadde MA for seks uker siden, en kort mens for fire uker siden, og IKM denne uken. Dvs. igår, eller idag. Kroppen min sier til meg at den er gravid, og ligger i sengen og tenker akkurat det samme som deg. Er dette vanlig så er det pokkers umulig å kjenne forskjellen. Dette føles ikke som pms, men tvert imot samme symptomer som sist. Men så er jo ikke sikker - tvert i mot veeeeldig usikker. Jeg har vurdert å gå til gynekolog nå hvis jeg ikke er gravid, for det kan umulig være normalt å føle seg sånn om dette dersom det ikke er noe på gang. Jeg testet i går tidlig, men fikk negativt svar. Jeg testet imidlertid tidlig sist gang også, og fikk negativt svar, men etter et par dager ble det posititvt. Så KANSKJE det er håp for meg???? Jeg skal teste til tordag igjen tenkte jeg - og da ber jeg en bønn for at det blir positivt svar.

Utrolig hyggelig å høre at det klaffet for deg! Kos deg maks! Nå er det viktig at du ikke stresser med bekymring for å miste igjen, men heller gleder deg maks over at du har fått napp på nytt. Jeg er supermisunnelig!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse;) Håper det går bra og at dere nyter graviditeten:)

Nå går jeg bare å venter på TR, som jeg ikke håper kommer:)IKM slutten på uken.

Skrevet

Gratulerer så masse til begge to! : D

Gleder meg sånn til jeg også kan teste.

Skrevet

Tusen takk!!!! Jeg håper jeg endelig skal få mitt første barn. GRATULERER til deg også, Wirre-m/bim!!! Jeg håper sånn at det skal lykkes for dere andre også!!

Skrevet

Jeg gjorde akkurat det samme da jeg fant ut jeg var gravid! Testet midt på natten, ble liggende våken og holde hemmeligheten for meg selv, jeg var så LYKKELIG...!!! Hadde prøvd i ca et år.

Var hjemme fra jobben dagen etterpå og bare koste meg!

Lykkerusen varte faktisk i 4 måneder. Kjempeherlig tid.

Nå prøver vi på vår andre, jenta vår er 15 mnd nå. Håper det ikke tar like lang tid, men har allerede brukt 4 mnd..

Skrevet

Så artig da.. He, he. Gratulerer så mye og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer med spire, krysster fingrene for at den sitter ordentlig denne gang. Lykke til med alt

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet:):)

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Åååååååååååhh så kjekt :o) GRTULERER masse lykke til :o)

Hååååper å komme fort etter :oD

Skrevet

gratulere så mye!!! :)

lykke til videre i svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...