Ranveig R Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Eg er sjuk og fekk ikkje til å sove meir. Tenker det blir ein tur til legen i morgon, tempen min er på 39,8. Syns veldig synd på meg sjølv ;o/
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Både jeg og 2xRosa... Leeeeeei akkurat nå, jeg får megler på besøk kl 10 i morgen, har ikke sovet på mange mange timer, og de 1000 tingene jeg skulle rekke i dag har jeg bare kunnet glemme, når Rosa ikke ville legge seg og slikt og jeg ble ferdig med det først kl 22, og lilleRosa da var våken il 0030, for å bare sove 2 timer og så våkne og være klar for ny frisk... *sukk*
Ranveig R Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Har desse små ingen respekt for foreldra sine planar? Heldigvis søv mine, men eg har måtta amme lilletuppa to gongar i natt. Håpar ikkje ho treng meir melk før gubben står opp, trur ikkje eg vil klare å gå opp trappa...
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Disse små er tydeligvis veldig "tunet" inn på mine planer, for hver eneste gang jeg bare MÅ få rydda, da er de søren meg helt håpløse begge to. Helt utrolig at de får det til...
zethaline Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 hei hei Er det flere som skal selge hus her?Hadde megler i går,men ingen bud;-( Hvor gml er barnet ditt RosaSmå? Her sover alle og da er jo jeg selvfølgelig våken,har de klinkekulene av noen øyne å tviler på jeg får sove med det første. Vil ønske deg god bedring,du som hadde feber;-)
zethaline Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hmm,måtte lese om igjen....Har du 2 RosaSmå?;-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har to ja:) Rosa og lilleRosa! Skal ikke selge da, bare ha en vurdering for refinansiering. Og fordi jeg er irritert på forrigemann som var her, som jeg mener vurderte boligen ca 1 mill for lavt. Jeg mener, naboen solgte et mindre hus, med mindre tomt, men bedre standard, til 4 mill. Mitt er liksom verdt 1,5?! Skjønner ingenting jeg. Dumme megleren... Ingen på visning heller, eller bare ingen som har budt?
zethaline Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Har ikke fått snakket med megler,siden hun var her igår.Jeg forlater huset når det er visning.Skulle ringe henne idag da,etter hun hadde ringt både igår og idag,men det var så travelt idag og da vi kom hjem,var det rett i seng.Juuhuu,derfor våken nå;-) Jeg skal selge ,da jeg har en leilighet til,men den er ikke ferdig oppusset enda.Så gml er barna dine?
zethaline Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har 4 barn.2 store,1 litt stor også lille på 6mnd...
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Mine er to tette, eldste er litt over 2 år, sånn såvidt, lilleRosa er snart 6 mnd:) Også har jeg en voksen gutt på utleie, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå