lillemor_til_to Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 me å ta de me på sykehuset? d eche sånn at melka renner m en gang man har født.....d tar jo nogen dager...og man ligge på sykehuset bare i 2-3 dager... så lurte på..dere som tar m ammeinnlegg...keffor ska dokk ha d m??
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Hehehe, nå er det jo sånn at folk er forskjellige da. Noen får melk med en gang og noen må vente på den i flere dager, noen har til og med masse melk de siste ukene før babyen kommer. Det finnes ingen fasit! Jeg fikk melk med en gang og er sjeleglad for at jeg hadde ammeinnlegg med
StjerneBella Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Forskjellinge er vi....=) Jeg har også fått melk med en gang(halvt døgn etter fødsel) med begge mine barn ,så har absolutt hatt brukt for ammeinnlegg på sykehuset.Skal ha d med denne gangen også =)
november barnet Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 hehe ja d ska eg o. eg må jo bruke ammeinnlegg nå pga eg lekker veske fra brystene. men d e godt d kanskje eg får masse melk i brytene slik som me første,.
MammaTil2Gulljenter Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 hehe må le litt av starten på innlegget ditt HI for som alle andre her har kommentert så er man forskjellige...og i mitt tilfelleså brukte jeg ammeinnlegg lenge før fødselen, og ca3 uker før jenta mi ble født så rant det mengder melk fra brystene... På barsel så måtte jeg bytte ammeinnlegg hver time fordi det rant hele tiden, så noen får jo melken tidlig igang da... Jeg ville hatt med til turen hjem uansett,ikke alle som får bruk for dem før siden det ikke er alle som får melken før 3 dagen:)
lillemor_til_to Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2008 hehehe...d visste eg ikkje))...eg visste ikkje at man kunne få melk i brystene me engang eller før)....eg trudde alle va som "meg" fekk melk i brystene etter 4 dager eg)). denne gangen skal eg ialfall ta m ammeinnlegg...kanskje eg får melk i brystene m engang).. takk for svar dere)...
Popelko Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 jeg brukker ammeinnlegg allerede, for melka bare renner og renner, jeg har 4 uker igjen...heh.....så derfor
Itsrejk Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Kan godt hende du får deg en overraskelse du også, for selv om du har måttet vente flere dager på melka før (var det med første?) så kan den godt komme tidligere nå. Jeg skal ha med innlegg denne gangen, selv om det tok mange dager før melka kom skikkelig i gang sist. Better safe than sorry... ;p
lillemor_til_to Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2008 Ja...melka kom 4 dager etter og d va bare litt....så eg trudde alle hadde d sånn..hehe..dumme meg...)) så kanskje denne gangen kommer melka m en gang))...som sagt eg skal ha m ammeinnlegg denne gangen))
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Er nå veldig glad jeg hadde med da, siden melka begynte å renne masse 2. dagen. Så det var vitsen
jinte1983 Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 for å snakke min egen sak da... vi er veldig forskjellige, hehe... første svangerskap begynte jeg å lekke skikkelig før jeg var tre måneder på vei, og måtte bytte ammeinnlegg fler ganger daglig fram til fødsel. og da ble det bare enda mer... denne gangen renner det sjelden såpass, men hender seg jeg lekker, så må ha innlegg i nærheten...har igjen tre uker nå, og kan ikke forestille meg å ikke ha med innlegg på sykehuset. synes uansett det er bedre å ha med noen i tilfelle, og evt ikke bruke dem, enn å ikke ha med noen og lekke ut alt man har på seg... for det klarte jeg inderlig sist selv med dobbelt opp med innlegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå