Gå til innhold

Kan man kjenne spark allerede i uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er akkurat 12 uker på vei og gravid for andre gang. Første gang jeg var gravid kjente jeg spark allerede i uke 16...

Men er det noen andre som har gjort det? Er det bare innbildning?

To ganger idag har jeg følt små spark...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel mulig, men jeg ville ikke kalt det spark. Vil tro det er dulting fra hele kroppen til fosteret.

Skrevet

jeg kjente bevegelse i uke 13 med min andre, den enste grunnen til at jeg regner med det må være rett er at hun holdt til nede i det venstre hjørnet av magen store deler av de første 4 mnd, og det var her jeg kjente de bittesmå bevegelsene først, deretter var beveglesne litt mere rundt om kring, men det går an, ja. med den første husker jeg jeg kjente liv rett i forkant av ul. så man er vel mere observant andre gang. det er ganske sprøtt, de er jo knøttsmå i uke 12-13, kanskje 5-6 cm eller noe sånt.

Skrevet

Jepp, fult mulig. 12+3 her. (uke 16 i første svangerskap)

Skrevet

Ja, men da klarer jeg å tro på det mer selv :)

Var en liten dult på innsiden av magen nede på høyre side. To ganger idag :)

Da har du og jeg kjent liv ganske så likt begge gangene :)

Skrevet

Ja. 12+4 på 1. mann her, 14+3 på 2. mann

Skrevet

jeg kjente det i uke 13 med første mann, og uke 11/12 med andre.. noen er vel mere følsom en andre i livmoren? vet ikke jeg, men det går vertfall an! :o)

Skrevet

Fantastisk. Har faktisk vært redd for å innrømme det for meg selv, men er ganske sikker på den lille dulten som kom inni magen min :)

Har ikke hørt før om noen som har kjent liv så tidlig. Men utrolig morsomt at enkelte av oss er så heldig.

Husker mange ikke helt trodde meg da jeg kjente liv i magen min allerede i uke 16 første gang. Hehe, så tror neppe de vil tro hvis jeg sier at jeg har kjent liv i uke 12....

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...