Gå til innhold

Anonymknappen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er så mange som flamer folk som velger å benytte seg av en mulighet i forumet, altså anonymknappen. Jeg forstår ikke hva som gjør dem som klager over bruken av denne muligheten til bedre mennesker, mer intelligente og troverdige enn dem som benytter seg av muligheten?

Jeg ser til stadighet at de anonyme velger å holde seg til saken, mens dem som benytter seg av nicket sitt gjør en sak og et poeng ut av at de "tør" ytre seg under nick. Hva søren er det som er mindre anonymt med nicket ditt?

Med mindre du har tenkt å stille opp med fullt navn her inne foreslår jeg at du holder deg til saken som diskuteres, lærer deg nettikette og benytter deg av generell folkeskikk. Gi nå i alle fall hønn i å rakke ned på andres behov for å ikke stikke seg ut.

Så vil jeg bare få komme med et par presiseringer, siden jeg ser at det er et helt ekstremt behov for å presisere det meste her inne; jeg snakker ikke om _alle_ som bruker nicket sitt, så det er ingen vits i å svare meg med et "jeg flamer ALDRI noen som bruker anonymknappen", for det vet vi som lesere her inne at du ikke gjør, ok?

Og, ja, jeg vet mange slenger skit under dekke av anonymknappen, ja jeg vet at ikke alle som bruker den er snille og greie, men nå er det ikke dét jeg snakker om her heller.

Selv velger jeg å bruke anonymknappen rett og slett fordi det finnes folk her inne som på ingen måte klarer å nyansere og å skille sak og menneske.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig litt enig med deg. Selv om jeg bruker nicket mitt (syns lissom det er anonymt nok i seg selv) så forventer jeg ikke at folk skal bruke sitt nick på et anonymforum. Syns det er mange koslige anonyme her inne, de ikke så koslige klarer jeg vanligvis og bare overse. Det eneste minuset med anonyme er at det er vansklig å skille hvem og hva som mener noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...