Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 er det lett å bli gravid når man ammer og ikke har mensen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 man må vel nesten ha eggløsning for å bli gravid. Så Nei. MEN eggløsninga kommer før mensen, så man er heller ikke trygg visst man bruker amming som prevensjonsmiddel, for man kan bli gravid på første eggløsning..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hhhmmmm, mener å ha hørt noe om at det er lettest når man har sex... (Sorry, kunne bare ikke dy meg...)
Gerd-Johan Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Siden jeg sovnet med gutten min ikveld fordi han er syk, blir jeg nok våken et par timer til. Kjeder meg... hehe.. Nei det er ikke lett. Men det kan skje.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Nei, overhode ikke. Amming er brukt som prevensjon i mange kulturer. Selvfølgelig kan du bli gravid på første eggløsning, men sansynligheten for dette er ca 10 prosent hvis du har sex annen hver dag.
Pappalille Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 I Gro Nylanders bok sier hun at amming er et godt prevensjonsmiddel dersom; - Barnet er under seks måneder - Du fullammer, og barnet også får pupp om natten Mulig det var ett punkt til, men bekkenet mitt skrangler så j**** så jeg orker ikke reise meg for å sjekke ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå