Oi ..! Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Har jo sett gudene-vet-hvor-mange tråder her inne med folk som ønsker mønster til å sy egen voksipose. Har dessverre ikke festet meg ved noen av dem, og nå er det min tur. Har noen en detajert forklaring på hvordan en syr en slik? Med bilder? Eller en lenke med bilder?
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 ligger bilde av min første på albumen her inne.. kan ta en titt på den.. den er sydd etter voksi-prinsippet.. =)
Oi ..! Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 Se der, du ..! Den var jammen fin Men, skal det ikke være noen snorer til å knyte sammen med?
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Det kunne jeg ogås tenke meg! Trekket til voksien min ser ut som ei gammal cowboyskjorte; blå utenpå og flanellsrutete på innsiden......uhhhh......
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 En link til en veldig enkel en: http://tettinntil.no/forumet/showthread.php?t=83401 Tilogmed jeg fikk til dette, og jeg syr jammen ikke mye. Billig ble det også, så lykke til )
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 jo, det er blitt det nå, har gjort om på det innerste trekket også, sydde inn grå fleece istedet for det lyseblåe der, syntes ikke det ble fint... men se den skal legge ut nå da! den mangler også snorer, men jeg synes den ble sjikkelig fin... 5 min =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå