Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 denne kvalmen er noe grusomt alså... har lest flere innlegg tidligere om kvinner som har skrevet at de ikke synest at det er noe gøy å være gravid pga alle plagene.. da har jeg bare tenkt "at de kan si noe sånt!!!" men jeg trekker tilbake mine ord...! etter forrige svangerskap uten noe plager..verken kvalme eller bekkenplager..så tenkte jeg at svangerskap kunne lett kombineres med studier... glem det!! her sitte her alene med en propell på to år..og en praksisjobb som jeg så vidt takler pågrunn av kvalmen... har blitt sånn at jeg gruer meg til å legge meg..for det betyr kun enda en dag med kvalme....uff... skal til lege onsdag..og klaaage..!! vet jeg har valgt dette selv. men denne kvalmen skulle vi virkelig sluppet... vær så snill og del dine klager med meg... uansett hvor mye du føler at du syter og klager...bare fortell!! bedre å vite at vi er flere som sliter oss gjennom dagene... *trøstende klem fra meg*
Ellabella-79 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Her henger jeg meg på!Jeg vet så sinnsykt godt hvordan du har det og det er helt grusomt.Jeg hadde det sånn i 3 mnd med førstemann,det tok meg nesten 4 år før jeg så mye som tenkte tanken på nr 2 etter det første grusome svangerskapet...Tross premien var det ikke noe¨å si på...Men nå sitter jeg her igjen kjempe kvalm med jobb,unge som sikkert tror at mammaer bare er syke og alt bare koker over.Har jo en mann som stiller opp fullt men han jobber jo han også og vi vet alle hvor flinke de er til å se hybelkaniner og skittentøysvask... Men man må vel bare prøve å tenke at det går over en gang(sikkert etter jul så det ikke blir noe glede av den maten heller.He he) Føler iallefall med deg om det hjelper,det hjelper iallefall meg at jeg ikke er alene på denne jord med utholdelig kvalme
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Dere er ikke alene. Jeg blirogså små gal.... Kvalm,kvalm og null energi. Var ikke så ille sist.Men,sliter virkelig om dagen. Skal til legen i morgen.Håper på 50% sykem....
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 skal til legen jeg også.. men kan ikke få sykmelding..for jeg er i praksis. noe jeg MÅ for å kunne ta eksamen!! så jeg krysser fingrene for å få noe kvalmestillende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå