TøffiTrynet☠ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 ..til en gutt som bare ble 13 år.. Mine hverdagslige problemer blir jo bare bagateller til det denne familien går i gjennom. Å miste et barn, en bror, et barnebarn, en nevø, en fetter.. Og jeg som syns det er strevsomt med en sta 5-åring, en rotete mann, og litt dårlig råd? Hva betyr vel det i den store sammenhengen? Nei, -hvil i fred lille venn.. Håper du har det bedre nå.. At du ikke har vondt lenger...
du og jeg og vi to Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Uff av meg, så utrolig trist. Jeg sender deg en god klem og styrke til morgendagen. Og ser mine egne store og små sorger og bekymringer i livet, i perspektiv.
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Takk. Var bare godt å få skrevet det ned..
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Uff, så trist. Kjenner meg igjen fra da venninna mi mistet broren sin på 14 år. Jeg gikk gjennom en depresjon på den tiden, men mine problemer ble små i forhold. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå