Tøysetipp Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Eksamen skal leveres til fredag og jeg har skrevet 18 sider.. (klipp og lim) Under et ubevoktet øyeblikk klarte jeg selvfølgelig å søle et glass med bringebærsaft (les: halvlitersglass) på tastaturet.. Og dataen kortsluttet helt. Prøvd å føne den, men neeeida.. Skal sende den på rep og håpe at de klarer å redde det i morgen. Har fått lånt meg en datamaskin, så nå er det eksamenskriving og våkennetter som venter.. juhuuu
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Åneeeeeeei!!!!! Herlighet så fælt:-( Stakkar deg. Du har ikke lagret på minnepinne eller noe? Jeg er paranoid, og sender til og med ofte til meg selv på epost for sikkerhets skyld.. Var det bare lagret på harddisken? Du hadde ikke printet ut et eks som du kan scanne inn?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet? Sannsynligvis ligger alt trygt lagret på harddisken. Se om du ikke kjenner noen som har en usb dings til å stappe inn harddisker i, for da kan du få ut alt som ligger lagret uten å måtte vente til en eller annen tekniker finner ut at han skal gidde å ta en titt på det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå