♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 jeg har trent hesten min daglig hele svangerskapet hittil, men brått fikk jeg kjempevondt nederst i magen på høyre side etter bare et kvarter på hesteryggen.. så jeg hoppet av med engang, og klarte knapt og stå på beina. fikk kaffa meg hjem igjen, og har siden det kjørt hesten med vogn. det fungerer fint. da var jeg 20 uker på vei. Prøvde en bitteliten tur i bare skritt i ti min igår igjen, 22uker nå, og fikk knallvondt på samme sted så da ble det slutt på ridning det neste halvåret *snufs* men hvorfor gjør det så vondt? hva skjer inni der lissom?? noen som veit?? det gir seg en ti-15min etter ejg har gått av hesten..
firkløver`n Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 kan hende at det er en livmor som vokser og strekker seg slik at det gjør vondt i enkelte stillinger. det kan gå over eller det kan forbli. jeg red ganske lenge når jeg var gravid, sluttet når jeg hadde et uhell og hesten jeg red skled og ble liggende på siden med meg i klem, etter det har jeg stoppet å ri når jeg ble gravid. Kan også være muskler som er ømme og såre pga størrelsen på magen og bevegelsene dine. du får fortsette å prøve og se om det blir bedre, hvis ikke får du leie hesten el kjøre hesten din på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå