Gå til innhold

Pearly til salgs.. Brukt ca 3 mnd. SUPERBILLIG!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har en Pearly til salgs, ca 5 mnd gammel, brukt i 3 mnd.

Pearlyen er uten temperatursensor. Fått eskjed fra Buenaventura om at for å skifte sensor må Pearlyen sendes inn til dem (som et vanlig skifte av batteri) og pris inkl arbeide og returporto er kr 550.- Regning/Giro vedlegges Pearly når den sendes retur. Samtidig oppdaterer de softwaren gratis. Pearlyen sendes som A-post til deres adresse PB 103, 4302 Sandnes.

 

Siden det er litt jobb med utskifting av temperatursonden selger jeg Pearlyen som jeg kjøpte for 5 mnd siden for 3500 for 1500 kr. SUPERBILLIG!!

 

Noen interreserte??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå ble jeg nysgjerrig. hva er dette?

Skrevet

Hormonfri prevensjon :) sjekk buenaventura.no

Skrevet

Jeg er interessert,men hvor ofte må den sendes inn?

Skrevet

nå kjøpte jeg en brukt pearly for bare noen uker siden,,, i forkant ringte jeg de som selger disse (i sandnes),,,

informasjonen jeg fikk var at det er mulig å selv bytte batteriene og dette burde gjøres med ca 2 års mellomrom, men at batteriet har en lenger levetid enn dette.

 

Skrevet

Det stemmer det.. :) men du, "Snuppa!mamman til lillesnupp" , mailadressen min er [email protected]. Hvis du er interessert kunne vi jo avtalt videre over mail....?

Skrevet

dytt, dytt... :)

  • 4 måneder senere...
Skrevet

dytt igjen.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...