Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var så heldig å få tak i et par brukte Nesnalobber i str 23 til minsten på en bruktforretning (40,-) Nå lurer jeg på om disse lobbene er å få kjøpt i butikker i dag. Jeg vil gjerne ha flere par. Noen som aner hvem som selger de?
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vet de har på eurosko, grensen sko. Noen andre mindre skobutikker har jeg også sett dem Bare spør i butikken. Det er veldig gode sko for barn -og voksne. jeg har vokst opp med de skoene
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Det har jeg også, det var derfor jeg ble så sentimental da jeg fant et par på bruktbutikken. Eurosko i Buskerud har de ikke, så det er kanskje opp til hver enkelt butikk hvem som velger å ta de inn. Takk for tips i alle fall. Om noen vet om butikker i Drammen, Kongsberg eller Hokksund så rop ut!!!
mor_til_2_84 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det er en butikk på Nesna som selger disse. Var på siden deres en gang, men husker ikke adressen. Søk etter nesnalobb på internet, så finner du det nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå