Gå til innhold

Hva tar dere??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tar folat selvfølgelig, har også lest at man bør ta omega3 og multivitaminer. Noe mer?... Dette er første gang så det er så mye å sette seg inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte på folat da jeg startet prøvingen, og begynte på omega3 da jeg tok positiv test. Har lest noe om C-vitamin, men er usikker på om det er så viktig. I tillegg har jeg tidligere hatt lite jernlager, så jeg lurer på om jeg skal snakke med legen om dette når jeg drar dit neste gang. Noen andre mer erfarne som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar "gravid" tablettene man kjøper på apoteket. disse inneholder så mye folat man bør ta + andre viktige mineraler/ vitaminer. I tillegg tar jeg ren omega 3 i kapselform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar folat og omega 3. Har hørt man kanskje burde ta jern, men heller ikke bra å få for mye av det. Så satser på å få resten gjennom kosten jeg.. 6 uker i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tar "gravid" som er kjøpt på apoteket pluss omega-3. men så tar jeg oxo 4mg folat ved siden av pga d/f med missdannelser tidligere.

 

lever man et normalt liv, og har et variert og sundt kosthold, skal det vel egentlig holde med folat og omega-3,men j liker og ta forholdsregler jeg, og helgarderer meg med vitamin/mineral tilskudd for det..!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips ang vitaminer. Alliance apotekene har nå 30% rabatt på ALLE vitaminer ut mnd. Så det vil si at gravid vitaminene, som heter Gravid nå koster 69,- Og det er 30 kr i avslag. Blir jo fort noen kroner det i løpet av alle disse mnd...

 

De har nettbutikk hvor tilbudet også gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar folat og tran (blæh) Har hørt man ikke skal ta jern før man har forhørt seg med legen, så venter til kontrollen. Ellers prøver jeg å spiske sundt, og prøver å spise mer frukt og grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg tar folat, som er en b-vitamin, så tar jeg omega kapsler med a-d-e vitamin så tar jeg c vitamin. altså A-E. I tillegg er det viktig m variert kost med jern kalium og kalsium. Boken barn i magen fra a til å er informativ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...