Gerd-Johan Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Isåfall hvilke har dere kjøpt? Eller hvilke tror dere at dere kommer til å kjøpe ? Vet hvilken dress jeg skal kjøpe i år, men ikke sko altså. Kjøpte noen jeg trodde var gode og varme(og dyre!) i fjor, men barnehagen mente det duge bedre med vanlig cherrox, fordi de var så vanntette. Lenge siden jeg selv var i de sko, så jeg er ikke helt sikker altså.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har kjøpt lindex sin dress, fix. Vintersko ble ecco gore tex.. Syns sko var vanskelig.. Så prøvde mange. Men ecco sine var best syns jeg. Skoene har vi knapt brukt enda, men dressen bruker han ofte i bhg. nå. 19 mnd.
Gerd-Johan Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Hva var prisen på denne dressen da? Og sko. Synes det er smertelig dyrt nå for tiden altså, selv om det trengs. Selv kjøpte jeg jo nettopp nytt regntøy og parkdress. Var det mye vits i det liksom?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, det er dyrt.. Fix dressen kostet 699 kr. kom på 3. plass på tv2 hjelper deg. Veldig fornøyd med den til nå, sitter bra på min lille gutt =) Skoene koster vel 695 kr. Men tror nok de er verdt det! =) Ellers fikk han regntøy før han begynte. Har bare denne dressen. Men jeg har kjøpt en dress i ull som han sover i, å som jeg tenkte han skulle ha under utedressen når det blir såpass kaldt..
Gerd-Johan Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Det hørtes jo bra ut. Hvilke dresser testet de på tv2 hjelper deg? Jeg hadde troll sin ifjor og tenkte kjøpe den i år og. Men den koster jo steike ta meg nesten 1500 kr!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Dette er mitt første barn så jeg har vært litt usikker på hva han kommer til å trenge. Hvilken dress osv. Men jeg har en mamma som jobber i bhg. så jeg tar med henne på sånne innkjøp =) Men siden sønnen min er under 3 år enda, å ikke er mest ute om vinteren så tror jeg ikke han trenger en så dyr dress. Selvfølgelig må dressen være tilfredsstillende, men man får dresser til under 1000 kr. som er det =) Men her er linken til testen: http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article338907.ece
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Cherrox anbefales bare i sørpevær, dager som det er rundt null grader. De puster overhode ikke, og kan bli kalde for små føtter.. Jeg har kjøpt Geox støvler til minsten og Vikong goretex til eldstemann. Det anbefales at støvlene er i lær eller annet pustende materiale og har en såle som ikke er alt for hard og stiv, du skal kunne bøye tåen bakover og vri den sidelengs (sålen altså ;-)
Gerd-Johan Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2008 Ja var det jeg også mente. Har sett på sånne kamiz(?) støvler til vår. De kostet 499 for de som var for bløtt vintervær og 699 for tørt og KALDT vær. De skulle puste da. Jeg mener også cherrox har sin pris av en grunn. Hva mener du over(med god peiling på sko ) om disse med ullfor inni. Har du hørt om dem? tror de het kamiz eller kamix eller noe.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er første anonym som svarte.. Men jeg bestilte faktisk kamik sko til min gutt.. Men så klarte jeg å bestille feil str. Så jeg fikk str. 38 =P Men de kjentes veldig gode ut.. Veldig kjekt at man kunne ta ut ullsokken inni, samt at de skal tåle 40 minus. Men håper hun andre kan hjelpe deg mer der! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå