T@NE Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jenta skriker og skriker, vrir seg i senga og skriker. Masserer tiil det gir seg etter 15.30 minutter, så sover hun en time og så er det på'n igjen..Hun får Paracet, men det hjelper ikke annet enn at hun kan sove i to timer i stedet for en. Jeg kan vel ikke gi henne mer enn 1 Paracet pr.natt? Har dere andre tips? Stakkars snille jenta mi.. Hun er 2 år og 9 mnd. Tone
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Gjerne prøve pinex (den blå pakken..er ikke det pinex?)..Gutten min får en sånn når han har det slik,og han sovner igjen etter 15 min og sover til mornings..Fælt med disse voksesmertene:-((
De tre gull Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Har hørt at magnesiumtilskudd hjelper.. Vet at min mor ga det til to av søskene mine når de var plaget med voksesmerter.. Hun sier at det hjalp , men jeg vet ikke jeg..
rampetrollet Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har gitt paracet, varme pute, føttene i en bøtte med lunket vann, - (Ikke alltid like vellykket om h*n har så vondt at de ikke klarer å sitte i ro)...varme omslag med kluter og massasje... Det er fælt når de har så vondt, så jeg sender en klem deres vei....
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Gutten her i huset bruker å sitte i badekaret når det er vondt. Hjelper på ham ihvertfall. Ikke noe gøy at de har vondt :-(
T@NE Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Tusen takk for gode råd (og klemmer), tar gjerne flere. kjenne æi bli helt desperat når ho har det så vondt, og jeg ikke kan hjelpe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå