Gå til innhold

Hva ville dere gjort? ble litt langt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er utslitt nå etter å ha gått med falske rier som er skikkelig vonde i flere mnd, de er regelemessige hver kveld...

Jordmora på sykehuset idag sa at jeg kunne be om å bli satt i gang før termin, men jeg vil jo gjerne at det skal gå av seg selv, er 37+5 i følge sykehuset, 37+4 ifølge min faste jordmor..

Tenkte jeg skulle gå til jordmora mi og spør hun kan strippe meg, legen på sykehuset var usikker på om hun ville gjøre det idag siden det kunne føre til mer falske rier som ikke hadde noen effekt...

Jeg har jo veldig lyst til å bli ferdig nå, er veldig sliten, kan jeg gå til jordmora mi og spør om hun kan strippe meg når jeg er 38 uker?

Har det alltid effekt å bli strippet? Fikk 5 poeng på den modningsskalaen. Hodet er festet, 1 cm åpning, livmorhalsen er sentrert og noen andre ting som jeg ikke husker...

Skulle komme tilbake til sykehuset for kontroll om 14 dager på vekstkontroll igjen, jenta vår veier 2400 gram nå ca, men det var ikke farlig sa de..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme beskjeden fikk eg av min jordmor..hun sa de kun ville føre til blødninger og kynnere ellerr falskerier..

det er vel noe som ligger ri det da ,siden begge sier de,..

men nå torsdag skal eg tilbake å da er det 1 uke til termin å da skal hun gjøre det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...