Monajenten Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hva liker de å leke med? Datteren min skal i bursdag på onsdag, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Tenker å bruke ca. en hundrelapp.
*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 gormiti, pokemon og biler fra lynet mc queen.
Mamma med to søte små Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg syns spill og puslespill er veldig kjekt å få og gi. Er ikke så glad i sånne småleker som blir ødelagt etter 1 times bruk. Ellers er det jo tegnebøker/malebøker, hvis han blir 5 og kanskje har litt interresse for tall eller bokstaver etc. Så finnes det jo tegnebøker som er litt mer avansert enn enn berre tegning.
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Puslespill, bøker (er interessert i tall og bokstaver) froskespill (Rubens varme gleder), lego, playmo, biler, tegner, forstørrelse glass, Pokemon (ikke så veldig lenger), wallie (sparkjøp har wallie figurer til halve prisen), klær til utkledning, prompepute, byggesett osv.
Monajenten Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Tusen takk for svar, dere:-) Datteren min liker veldig godt sånne aktivitetsbøker med tall og bokstaver, men visste ikke om gutter var like interessert i sånt.
*gruffalo* Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 jo, det glemte jeg. Han elsker aktivitetsbøker!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå