moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vet ikke om jeg hadde gjort det til storesøster på 3 1/2 år, hun ligger jo rolig om hun ikke sover. Det måtte være hvis det gikk ut over hennes egen helse. Lillebror på 14 mnd hadde jeg nok gjerne gitt litt lettere. Han er noen ganger så trøtt at han nesten ikke klarer å sitte i senga, han bare gråter og finner ikke ut av det. Samtidig vil han egentlig ikke at vi skal holde ham, for han vet jo at han er trøtt og vil egentlig sove. Tror jeg hadde kjørt noen mil først hvis det ble et tema i familien. Mine sovner fort i bilen hvis de først er trøtte.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Tror lista hadde ligget høyt for å gi småtten sovemedisin. Hadde tydd til bilturer, som du sier, og varm melk evt andre kjærringråd først... Men det er klart, hvis han fikk helsemessige plager av at han ikke klarte å finne roen og sove over lengre tid, da hadde jeg kanskje prøvd. Hadde vært litt redd for at han ikke skulle klare å sove uten medisinen til slutt jeg da.
Mille** Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Vi sliter jo en del med søvnen til lillemor, men det har enda ikke falt meg inn å bruke sovemedisin. Om det gikk utover hennes egen helse, så ja....
yasmina Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Det skulle vaert ganske alvorlig ja... Mellomste her var 2 aar foer han sov foerste natt igjennom i det hele tatt. Foer det vaaknet han gjennomsnittlig 5 - 7 ganger per natt. Det var forferdelig og vi snakket om det, men var enige om aa droeye det. Kuttet ut melk etterhvert og det visste seg aa vaere loesningen hos oss.
ana baroma Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 det skal mye til, både for barna og oss... Men vi har ikke noen søvnproblemer heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå