Gå til innhold

Alenemoder1snart2 på overtid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste det du skrev i dag om at du mistenkte seteleie.

Du hadde termin dagen før meg, og jeg har skrevet litt under dine innlegg her i det siste fordi jeg også har en baby som ligger i skråleie. I dag lurer du på om den kan ha snudd seg. Det gjør jeg også. Her er det fullstendig kaos nederst i magen. Du skal til jm i morgen, skrev du. Det skal jeg også! Er kjempespent. Syns liksom vi har såpass mye til felles at jeg har lagt spesielt merke til dine innlegg her inne. Vil bare ønske deg lykke til i morgen jeg. Håper babyen din (og min) ligger som den skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! det var rart (men fint :)) å se sitt eget nick som overskrift her inne :D

Joda jeg var hos jordmor i dag vettu, og hun knadde og eltet sånn på magen min at det var jo direkte vondt til tider, når hun skulle høre på hjertelyden var det jo omtrent kontinuerlig rytme fordi bebin ble helt stresset av tumultene, he-he. Hun mente først at hodet nå var nede igjen, og ganske langt nede i bekkenet, men ikke festet. Samtidig var hun såpass usikker at jeg fikk henvisning til KK i morgen for en sjekk med UL (hurra!!!). Samtidig fikk jeg også overtidskontrolltime på mandag 27 oktober, så nå er liksom løypa lagt fremover. Jeg er bare helt utrolig spent på hvordan bebi ligger når jeg skal på UL i morgen, jeg har kjent så mye bevegelse nederst i magen de siste dagene, men ble jo usikker jeg også når jordmor mente hun lå med hodet ned igjen nå.

Hadde litt høyt blodtrykk også, men siden u-prøven var proteinfri så mente hun det ikke var noe risiko, men de vil vel måle på nytt det også i morgen så får vi se.

Nå er jeg spent på hvordan det går med deg!!! :D

Skrevet

Så bra at du får komme på sjekk. Det skulle jo egentlig bare mangle da, syns jeg.

Jeg fikk også beskjed om at hodet stod rett ned nå (jippi) og at det stod lengre ned enn forventet. Har ikke festa seg da, men det gjør ikke så mye. Ble sendt rett på akupunktur jeg. Det er også hos en jm. Hun satte noen nåler og undersøkte meg. Var moden og hadde 3 cm åpning, så håper det skjer noe snart, ellers skal jeg på overtidskontroll på mandag, samme som deg.

Du må ha masse lykke til i dag. Jeg skal krysse fingrene for deg jeg. Vet du hva du får forresten?? Det vet ikke jeg:-)

Skrevet

Har du vært på ul?

Skrevet

Var på en kjempekjapp UL, og fikk positiv beskjed som deg :D Hodet ned!!! Hurra!!! Har også noen rielignende smerter som har kommet med jevne mellomrom i dag hele dagen så er VELDIG spent nå :o jeg har jo ikke hatt rier før så vet ikke helt om det er det jeg har, men de ligner på de beskrivelsene jeg har lest. hihi

Skrevet

og ps de sier det er jente, så jeg er veldig spent på det siden jeg har gutt fra før :)

Skrevet

Hvor skal du føde hen? Jeg på KK i Bergen. Tror nok det blir på føden selv om jeg helst kunne tenke meg Storken, men det er ombygging og styr så man kan ikke velge fritt men må ta til takke med der det er plass .S

Skrevet

Så bra!! Det er virkelig på tide at disse knøttene våre skjønner at de snart skal ut, og at de legger seg deretter:-)

Jeg skal føde i Fredrikstad jeg. Blir satt i gang på mandag om ingenting skjer av seg selv. Skal på akupunktur igjen i morgen.

Jeg tror jeg får en gutt, jm tror det er jente. Hun gjetter utifra hjertelyden, men jeg har en gutt fra før, og han hadde typisk jentelyd. Spennende er det uansett. Jeg gruer meg veldig, kjenner jeg. Så når det murrer ( og det gjør det innimellom) så blir jeg kjempenervøs. Men når det gir seg, blir jeg skuffa. Jaja, ut må den snart uansett, så det kan vel like gjerne bare begynne. Lykke til da, håper du er i gang:-)

Skrevet

Har ikke skjedd noe mer her enda :( hatt litt rier i dag også, men med nokså lang avstand mellom. benyttet sjansen til å hvile meg og prøve å sove litt siden natten var smertefull og søvnløs og det er tydelig at dette kan ta laaaang tid enda. Kl. 15 i dag gikk slimproppen så kan jo håpe det betyr at modningen i det minste er kommet litt lenger etter alle riene :)

Håper det skjer noe for deg også snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...