Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Synes dere ALLE mennesker med tatoveringer er harry eller bare mannen i gata? Hva med kjendiser med tatoveringer? Angelina Jolia? Fotografen i Top Model? og x- antall rockestjerner?
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 De aller fleste. Jolie inkludert. Fotografen i Top Model aner jeg ikke hvem er. Hvordan det?
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det er jo utrolig mange mennesker i verden med tatoveringer og hvis alle sammen er harry, så tenker jeg at da må man virkelig ha et merkelig menneskesyn. Å dømme noen som harry fordi man synes tatoveringer er vakker kunst er jo rett og slett respektløst mener jeg. Skal jeg si at alle med blondt hår er dumme som brød da? Eller alle med silikonpupper er potensielle prostituerte? Man kan ikke gå rundt å ha et slikt menneskesyn. Hva sier dere til barna deres den dagen de kommer hjem med tatovering da??
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Det samme som du sier til barnet ditt den dagen hun forteller at hun har tatt abort.
prekæs Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Unge, hippe mennesker og rockestjerner er greit. Men når gamle fru Johansen (Som engang var unge og hippe frk. Johansen) spankulerer på stranden som åttiåring med en lekker, om enn rynkete og engang så alternativ tatovering i korsryggen, er det ikke like fint lenger, liksom. Hun bør ikke være så gammel heller. Over 40 holder lenge. Likevel. folk gjør som de vil:)
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 "Gudskjelov at du i det minste er hankjønn." (Eventuelt som min bestemor tørt kommenterte da jeg kom hjem med piercet nese en gang i fjortisfasen - "du ser ut som en stut." Jeg var dødsfornærma i lange tider, men hun hadde helt rett altså). Jeg sier på ingen måte at absolutt alle mennesker i verden med tatoveringer er er harry, men jeg synes sannsynligheten er gedigen for at tatoveringer vil være harry på tilfeldig utvalgt småbarnsmor her inne som lurer på om det er best å skrive "Leander-André" med kinesiske tegn eller i gotisk skrift over hele overarmen.
Gjest Siklerotte Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Det ER blodharry. Det er det dummeste valget jeg noensinne har gjort, og det ser helt forferdelig ut. Nå har jeg ikke vært så dum at jeg har tatovert noe navn eller navnet til datteren min eller en gammel kjæreste, men harry er det uansett, og siden jeg har tatoveringen er jeg automatisk småharry... Minner meg på at jeg må få den vekk.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #9 Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor er det harry da? og hvem bestemmer at det er harry? Er halve verdens befolkning harry da?
erteposen + 4 Skrevet 20. oktober 2008 #10 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes tattiser ofte blir harry, men ikke nødvendigvsi personen som har tatoveringer. Har et par "usynlige" selv som jeg tok i min spede ungdom, og jeg skammer meg ikke. En stor tribal i korsryggen hadde jeg fjerna - kanskje fordi jeg ikke liker der "alle" har og dermed er litt "snobbete"
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #11 Skrevet 20. oktober 2008 Har halve verdens befolkning tatoveringer nå plutselig? At prosentandelen av Norges befolkning som er skitharry er temmelig høy sier seg selv. Se på valgoppslutningen til FrP, et voilá.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #12 Skrevet 20. oktober 2008 Personene kan vel alltids være greie, de, men tatoveringene er og blir harry.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #13 Skrevet 20. oktober 2008 Er ikke det ganske stygt å si da? man har da valgfrihet her i landet og hvis folk synes frp kommer med mye fornuftig må de jo få lov til det uten å bli stempla for harry? Er ikke du lesbe da pila? Synes ikke du det er ekstra viktig å ikke dømme folk etter meninger og utseende da? Mange lesber blir jo forhåndsdømt som traktorlesber som er for stygge til å finne seg en mann slik at de må begynne å¨like damer...
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #14 Skrevet 20. oktober 2008 Er du kort eller? SELVSAGT vurderer jeg mennesker ut fra deres fremtreden. Hva i alle dager skal jeg ellers vurdere dem ut fra - stjernekartet? Utseende, legning etc er ikke selvvalgt og sier dermed fint lite om et mennesker. Tatoveringer og politiske sympatier står mann dønn fritt til å pådra seg, og sier dermed masse om en person. Hvorvidt jeg ligger med kvinner har minimalt med både meninger og utseende å gjøre, skjønt jeg ser jo helst at de både er heite og noenlunde oppegående ... dibs anonymforum blir neppe sjekkestedet med det første.
Mom2Two Skrevet 20. oktober 2008 #15 Skrevet 20. oktober 2008 Urk, ja, jeg synes tattiser er harry.. Tramp stamp;o)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #16 Skrevet 20. oktober 2008 Der tar du feil. Man kan gjøre MYE med utseende sitt og mange mener jo også at man faktisk kan velge hvilken legning man vil ha og hvordan man ønsker å fremstå som person. Jeg synes damer med klorbleka hår og solariumsbrune er råharry!!! ALLE med blondt hår.... ser dere ikke hvor dumt dette blir?
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. oktober 2008 #17 Skrevet 20. oktober 2008 Tramp jeg da, fine greier å vite at man er ett ludder fordi man synes kroppskunst er fint. Jeg har mine meninger om mangt jeg også men jeg tror ikke noen er noe ut fra hva de "pynter" seg med, hva det enn måte være de føler er pynt for dem. Vil disse tattoveringene påvirke mine evner som mor også? Greit å vite, og hvor mye reduseres den, er det ifht hvor mange jeg har eller hvor store, eller er det fargen som avgjør hvor mye evnene daler og hvor mye ludder jeg er?
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #18 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg finnes ikke uenig med deg i at man kan gjøre mye med utseendet sitt. Medfødt vs. selvvalgt burde dog ikke være så vanskelig å begripe? Det folk velger å fremstå som definerer dem selvsagt. Det inkluderer alt fra klesstil til meninger. Om noen velger å mene at det også inkluderer legning er jo det helt opp til dem. Nei, jeg synes ikke det blir spesielt dumt å mene at flertallet av tatoveringer er skitharry. Jeg har sett mange tatoveringer, jeg har aldri sett en uharry tatovering. De finnes sikkert. Forøvrig var svaret til annie her oppe ganske godt. Hvorfor mener du at abort alltid er svart, mens tatoveringer åpenbart er både svart og hvitt? Begge deler er ting man selv velger.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes ogsaa tatoveringer er harry, men det er selvsagt kun min subjektive mening. De som har tatoveringer har de ofte som en foelge av elendig doemmekraft, noe som bidrar til at det virker negativt for meg. Tramp stamps er det absolutt mest harry, og det verste er kanskje et barns navn og foedselsdato som tramp stamp.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 Hvorfor i pokker ivold skal man dra inn abortdebatten her????!!!Gadd ikke å svare henne fordi jeg synes ikke det har noe med saken å gjøre i det hele tatt!! Er det tatoveringen som er harry i seg selv eller mennesket???
Lillemus&mamma'n Skrevet 20. oktober 2008 #21 Skrevet 20. oktober 2008 At noen hjerneløse mener det er valgfritt å være homofil, betyr ikke at det er sånn. Hvordan man ellers velger å fremstå som person, er derimot, som du sier, helt opp til en selv.
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 Tatoveringen. Ofte også vedkommende som velger å kline den utover kroppen sin. Hva en velger for kroppen sin og hvordan en er henger jo gjerne tett sammen. Forstår du virkelig ikke sammenligningen? La oss ta det i klartekst: Å ta abort er noe man velger. Å ta en tatovering er noe man velger. Du hevder svært bastant at det ene ALLTID er galt. Men du tilter når noen hevder at det andre alltid er harry. Du argumenterer med at det er feil å skjære alle over en kam, samtidig som du selv er beryktet her for å gjøre nettopp det. Bjelken i sitt eget øye, lissom.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #23 Skrevet 20. oktober 2008 Men fordi et menneske har en tatovering, så er det mennesket harry?? Helt ubegriplig for meg at det går an å ha et slikt menneskesyn i det hele tatt... er det ikke hva som er på innsiden som teller da? Det er mange mennesker man ikke kan se ha en tatovering, så får man plutselig se at mennesket har en tattis, så er det mennesket blitt sååååååååå harry da??? HÆ liksom????!!!
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #24 Skrevet 20. oktober 2008 ok pila se for deg følgende ; du møter et utrolig koselig mennesket, blir kjent med vedkommende, blir en god venn...SÅ den dagen dere er mer lettkledt og du ser at vedkommende har f. eks. en liten stjerne på magen , da er plutselig dette mennesket et harry menneske som du tenker mindre om???
Gjest -<<- Skrevet 20. oktober 2008 #25 Skrevet 20. oktober 2008 Du leser da virkelig inn det menneskesynet du vil også. Personer som velger å tatovere seg er ofte personer som er harry. Det er ikke slik at om dronning Sonja har en hemmelig tatovering på venstre rompeball, så er hun harry. Men cowboy-Laila er råharry om hun så ikke har en eneste tatovering. Jeg tror bare sannsynligheten for at sistnevnte ville velge å tatovere seg er langt større. Trivelige damer som plutselig blir onde drapskvinner i det man får høre at de tok abort på videregående, derimot ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå