*Babyønske* Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei... Er så utolmodig jeg, så har allerede begynt å se frem til ikm... ) Vi er i vår 10pp og håååååper det snart er vår tur... Har hatt sjekk av egglederne denne mnd, og da sier de jo at man kansje kan oppnå graviditet...Spennende .oD Noen flere som har ikm i uke 45??? Lykke til.. Klem fra meg
Kullings Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei! Vi er inne i vår 7pp... har ikm siste dag i uke 44, så ganske tett på deg mao ) Veldig spent, men jeg kjenner at jeg bare lar det "skure og gå" litt nå ettersom det har gått så lenge uten resultater..
allegodeting er3 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er i første pp, har ikm midt i uke 44. Er SÅ spent g har allerede tatt en test som selvfølgelig var negativ! så først etterpå at man ikke kan teste SÅ tidlig. Er gansk fersk på dette med prøving, så nå leser jeg meg opp på ord og uttrykk her inne. Har bare hatt sengekos to ganger nå rundt el, for jeg ble ubeleielig nok syk i flere dager når sjansen var størst. Jeg vet at sjansen for å bli gravid for meg nå er ganske liten, men ikke umulig. Jeg har to barn fra før som nermest "kom av seg selv," og jeg har nylig fjernet spiralen. En jordmor fortalte meg at kvinner ofte blir raskt gravide etter fjerning av spiral. Så jeg håper sterkt, er utålmodig, spent og alt på en gang. Håper også på positivt resultat for dere andre prøvere! ; )
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hei=)=) Jeg tror jeg har IKM i uke 45, men er litt usikker for jeg begynner på en dobbel Pergotime kur i morgen Tirsdag og jeg vet jo ikke hvor lang sykluss jeg har, men tror det er sånn passe normalt i uke 45. Jeg fikk TR på lørdag. Vi har prøvd i 1 år nå, så nå er vi kjempe spente på hvordan det vill gå, jeg har en sterk følelse på at det klaffer denne mnd og har prøvd å bli spåd, men ingen som vill spå meg=( er det noen av dere som har blit spåd om at det klaffer denne mnd???? Håper det går våres vei denne gang=)=) Lykke til alle sammen!!!!!!
tjorven- nr 3 Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har også IKM i uke 45 - ca 5 november.Så på dag 13 i syklusen min i dag. Så da bør vel EL være rett rundt hjørnet om alt er normalt... min 3.pp : ) Men har 2 barn og 1 SA fra før.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Hei Jeg har IKM uke 45, ca 5 november jeg også, blir spennende å følge med dere alle. Denne pp er jeg ganske rolig så jeg håper det er løsningen (er bare inne i 2pp) Sist var jeg gal, testet altfor tidlig, og brukte en formue på tester. Nå skal jeg ikke teste før 5 nov. Håper jeg klarer det da.... Lykke til alle sammen!
*Babyønske* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2008 Åååå så spennende at vi er flere...Vi må holde hverandre oppdatert :oD Jeg er vel rundt eggløsning nå, så håååååååååååperdet klaffer denne mnd...For alle!! ) Masse lykke til jenter... ************************************************************************************************************* Masse babystøv fra meg
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har også det, hvis el kommer når den skal og sambo blir med å hoppe i høyet... han er ikke helt klar ennå, men driver og tar sjanser sånn innimellom så jeg håper i alle fall på å være skikkelig prøver (eller gravid!) før jul Er på dag 12 i syklusen nå og håper at el kommer snart!
*Babyønske* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2008 ååå o) El testen er positiv i dag ) Skummelt ) Får håpe spiren sitten denne mnd :OD
<3PerLe<3 Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 hei og hopp=) jeg har også IKM i uke 45, rett rundt 5-6 november antar jeg at tr kommer. vi er i vår 33 pp så motet er ikke der det var for to år siden for å si det sånn. hadde positiv el test både fredag og lørdag som var og vet at vi har truffet på alle dagene. i dag da jeg våkna og gikk på do hadde jeg masse rosa på papiret og i trusa(unnskyld detaljene) når kan egentlig egget feste seg etter el om det skulle ha blitt befruktet?? føler om det skullle ha skjedd noe nå så er det litt tidlig enda..noen som vet??tør ikke håpe jeg:( krysser fingrene for alle her inne, noen med ikm uke 45 må jo ha truffet! stor klem
<3PerLe<3 Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 dytter bare litt jeg. havnet plutselig på side 2:=)
*Babyønske* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Perle ... ) Uff ja du har jammen ventet lenge...Har dere vært på utredning??? Det har vi, selv om det "bare" er 10pp...Jeg er en utolmodig sjel... Anngående spm ditt så er jeg litt usikker...Har ikke noe erfaring med festeblødning... ;o) Du må verfall ha kjempe MASSE lykke til fremover...Det er virkelig din tur ) Klem fra meg***************************************Og masse babystøv!!
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 **Vilja**: ja har ventet ganske lenge, og har vært på utredning. men venter på å få dag 2 eller 3 til å klaffe i en ukedag slik at jeg får tatt en blodprøve hos gyn som skal måle noen nivåer i kroppen om jeg har el. men jeg vet jo forsåvidt at jeg har det. har brukt el tester de siste månedene og har fått positiv tester hver gang. mannen har også levert inn svømmeprøve og alt er i skjønneste orden:D 10pp er jo også lenge. hører alltid om de som får det til etter 1 eller 2 pp. og om de som blir gravid sånn fordi at de har glemt p pillen en dag..urettferdig spør du meg.. når var det du hadde ikm? noe tegn til spire nå? fant du el denne perioden? masse lykke til til deg også fremover! det er snart vår tur!
*Babyønske* Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2008 Perle ) Jeg tror jeg har ikm 6nov... Gruer og gledermeg ) Tror virkelig ikke det klaffer denne mnd heller...Føler det på meg :osVi skal levere prøve av svømmerne i begynnelsen av neste mnd...Er litt redd :os Var dere det??? Jeg fant el på tirsdag... Så er vel litt tidlig og merke noeenda...Du da???
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #15 Skrevet 23. oktober 2008 hei igjen **Vilja**: var egentlig ikke redd for å lever prøve, men mer nervøse og glade for å få det gjort. her fikk jeg positiv el test både på fredag og lørdag. på fredag var det en ganske svak strek, men på lørdag var den sterk. har virkelig ikke latt noen svømmere gå til spille denne perioden:P hehe, i går hadde jeg rosa på pairet hele dagen og vet ikke hva jeg skal tro, har aldri hørt om noen som har fått festeblødning 4 eller 5 dager eller EL. har du? det er det eneste jeg har merket. det er jo enda tidlig å begynne å få symtomer om det skulle være en evt spire inni magen tror jeg. tør liksom ikke håpe for mye heller selv om det hadde vært verdens beste nyhet=) vi må holde hverandre oppdaterte alle sammen, er så spennde å følle med =) klem
*Babyønske* Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 23. oktober 2008 Ååååå er det sant????Jeg var på do i sted og såg 3/4 dråper med rosa//rødt blod i trusa.... Jeg hadde jo positiv el test på tirsdag...Hva kan dette være????
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #17 Skrevet 23. oktober 2008 **vilja** kanskje vi to er bitt av samme basillen AKA festeblødning? ååå HÅPER på det!. men er så lenge til en kan teste seg..kommer aldri til å klare å holde meg til 5 november... huff..
tjorven- nr 3 Skrevet 23. oktober 2008 #18 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg hadde festeblødning ca 1 uke etter el i mitt forrige svangerskap, så sikkert mulig at det er det dere har!! Må også få med at vi prøvde i 2 år og 3 mnd med 1. mann : ) Men de andre svangerskapene har vært litt kjappere. Er i 3 pp. nå og håper el er i disse dager....
<3PerLe<3 Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 heia tjorven-nr3: så det er mulig å ha festeblødning på dag 4 eller 5? er litt usikker på dagene. synes ¨huske at jeg har lest at festeblødninger kan du ha alt fra 4 til 10 dager alt etter hvor langt ned egget er kommet og om det er svømmere i området på det tidspunktet..hvor lang tid gikk du før du testet deg og fikk positivt resultat? har så utrolig lyst å teste meg så fort som mulig.. er så utrolig dårlig på ventingen jeg.. hehe klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå