Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 http://www.dinbaby.com/forum/thread/138940416 At denne siden er en side hvor vi slenger dritt om navngitte personer? Jeg synes ikke det. Men har jo selv opplevd at andre har "tittet" innom for å slenge dritt her....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 He he he jeg så det før i dag, nei kan ikke si at jeg kjenner meg igjen. Mulig at HI har lest en tråd der både prinsessa, ventetilfreddan og flere andre har hatt en heftig diskusjon....... Mulig man må være en av de faste for å forstå at vi tuller da...... ikke vet jeg. Men her inne har jeg ikke opplevd drittslengning. Og om jeg har gjort det selv er det ikke vondt ment:-)) Vi har jo hatt litt besøk da, med dritt i hytt og pine..... Men ukrutt forgår ikke så lett vet du:-)))
Reveenka Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Haha, nei - latterlig! Jeg søkte opp innlegget det var referert til: http://www.dinbaby.com/forum/thread/137850001 Syns ikke det var spesielt stygg drittslenging om en navngitt person? Eller var det det? Hvis det var, skal jeg skjerpe meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hahaha, så det var personuthengingen altså;-D Jaja, håper vedkommende har sin egen sti "ren"! Hahahaha.........jeg ler og ler;-D
Karomamma Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jøss!!?? Nei, jeg synes ikke det stemmer, men det var vel feil person å spørre egentlig, He he.... Jeg synes observatøsa har vært skikkelig god til å observere! Hun har nok brukt endel tid på de forskjellige forumene, hun også. Og noen av spikerne treffer hun på hodet, synes jeg! All ære til en observatør av ypperste klasse, spesielt at en lite aktiv bruker i det hele tatt finner frem til 35+ når forumet ikke står i venstremenyen.... Forøvrig tror jeg svaret på det viktige spørsmålet er: Ja, det er enkeltmenneskene (både aktive og mindre aktive brukere) som skaper stemningen på et forum. På samme måte som at det er gjestene som skaper stemningen på en fest, ikke stedet eller oppdekkingen. Herlig å høre at man ikke klager, forresten!! Host host
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Et eller annet må di altså ALLTID sette fingern på.Denne gangen en komentar av reklame????? Kan man være så inn i gompræva teite?? Å ja,nå snakka jeg fra levra.!! Klart jeg IKKE IKKE IKKE er enig i dette tullet.Men må si at den dama som har "observert" dette enten mangler en hobby,eller er bare dritsjalu på at man her inne ikke gjør annet enn å ha det gøy. Jeg velger å tro at her lukter det "overvåkning".Mohahahaha Skulle ikke forundre meg at....nei,best å la det være. Men veldig behagelig å vite at her inne,her klager man aldri...."rødmer i skam"... Nei,kjære observatør,begynn å strikk ;o))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ler meg fillete....ho hoh ho ho ho ja da har nok ikke hun som har oservert vært på dib særlig lenge.... Hvis DET er personuthenging så vet ikke jeg, da ville jeg slengt innom anonym og kranglesiden først...... men da blir vel sjokket for stort.. Ha ha ha ha ha ha hvis dere søker på navnet til nevte dame så ser dere at de på skravlesiden ligger hakket foran oss der..... Ja ja ja ja ja fritidsproblemer det har ikke jeg i hvertfall.... Og reven, jeg tror ikke du trenger å skjerpe deg:-)))
♥Snulder Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg synes vi burde bli mye verre jeg;=D Vi er neste for gode veit dere!
Gummelillan Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Ha, ha, ha. Ja, hvis det er det værste vi gjør, så stemmer jeg i med Snulder; la oss tøye den litt lengre ;-) Tror helt ærlig at Vendela selv synes den reklamen er like teit som oss... Samme med den nye hårfarvereklamen der Mona Grudt har samtale med "moren" sin. Som trønder selv høres jo de reklamene bare ufattelig morsomme ut. Mulig det er jeg som har fjern humor, men tror altså helt ærlig at de som velger seg yrker i rampelyset tåler såpass.
Natteravnen* Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Stemmer godt dette, om en absolutt skal lage storm i et vannglass............Og det var iallefall dette om den personen... Merkelig at det alltid skal diskuterast opp og i mente kva som blir snakka om på desse sidene. Syns det er koselig her eg... og med unntak av diverse trasige innlegg so syns eg det også var fint på modne, men følger naturlig nok dei som eg kjenner meg mest igjen med og har hatt mest kontakt med sia eg kom inn her i dib. Her er mykje arti lesing, for oss som til tider kun `spøker i kulissane...` og det er ikkje alltid det er nødvendig å lage styr av noke som i utgangspunktet er ganske so uskyldig ... Ikkje nødvendigvis kritikk til observatøren, men om en leitar rundt så finn en alltid noke å henge seg opp i. La desse sidene vere som dei er, enten det er skravle/ aleine/ småtroll eller ka som helst. Vi er ikkje perfekte noken av oss, og dei fleste her har heller ikkje behov for å prøve å finne feil med andre. Smil til verden og verden smiler til deg. Eg trivs her eg....
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Å jeg har ledd og ledd jeg.Tenk dere,vi er for lite sutrete,og det ble komentert en reklamesnutt..Fysj a mei altså ;o) Bare å sette seg ned å vente på neste episode... HEI,JEG HETER :::::::::::,OG ER MEDLEM AV DI SNILLESTE PÅ DIBS FORUMER. Å det er jeg jaggu stolt av,hahahahahah =0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, neste episode kommer nok skal du se. "Pent" pakket inn i floskler, men lett krydret med barnslig ironi;-D Og vi ler og ler:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå