ana baroma Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Vært på marked og handlet litt grønnsaker, granatepler og en god fetaost + noen digge oliven... Også var vi ute og spiste etterpå, snuppa sjarmerte både gjester og ansatte da hun dansa til musikken. Hun har fått masse oppmerksomhet i dag fra folk vi har møtt, og har gått laaaaangt på egne ben! Nå sover hun som en stein etter dagens opplevelser:) Joda, dag to av ferien er absolutt helt grei her i Tyrkia:))
Mille** Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ååååå, så misunnelig jeg ble nå!!!!! Dere får fortsette å kose dere, høres vanvittig digg ut med Tyrkiatur på denne tiden av året. )
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Nå kan det være at jeg blander eller at jeg bare er veldig trøtt, men var ikke dere i syden nettopp? Er dere der i så fall igjen, eller er dere der enda? Jeg er kanskje bare et stort vimsehodet også for den saks skyld..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 jeg er også kanskje like vims som moota.. Men jeg og trodde dere akkurat hadde vært ute å reist, kanskje jeg og blander deg med noen andre.. men uansett, høres koselig ut.
ana baroma Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Dere er IKKE vims:) Tvert imot, dere er umåtelig skarpe!! Joda, vi var nede for to uker siden, hehe. Da med stesønnen min siden han hadde høstferie. Denne gangen er det litt jobbeferie siden vi har leilighet her nede. Det er litt å gjøre, og med alle barna med blir det lite tid til de tingene:) Men jeg er imponert over hva dere får med dere!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 He he kan jeg komme på besøk en tur når dere er ferdige med arbeidet?? Her er det bare regn og kaldt. Som jeg har nevnt flere ganger allerede, la jeg om til piggdekk igår!! Det er 7 grader ute. Jeg skal høyere opp imorgen og er forberedt på at det kan være glatt hvis jeg kommer meg opp tidlig. Jeg liker ikke å innrømme det, men er en aldri så liten smule misunnelig på dere.... =/ Jeg får fyre i ovnen å foran sitte i bikinien he he =)
ana baroma Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2008 Bare kom du:) Her er det 25-30 grader, sol og fin temperatur i vannet:) Bassenget ligger klart, det har jeg ikke rukket å ta i bruk enda... Nå vurderer jeg om jeg skal finne senga:) Ser at hjembyen er fri for strøm, så jeg koser meg fint her, jeg!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 nei, ikke noe fin vær i trøndelag i dag nei.... blinker i lysa her også, det har det forsåvidt gjort i hele dag. Makan til vind, skal jeg lete lenge etter.... Missunner dere:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå