Kullings Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei dere! Jeg ser at dere alle skriver om IKM, pp og MA som den største selvfølge. Skjønner at jeg er helt ute..hehe Kan noen navngi disse forkortelsene for meg slik at jeg henger med? Ellers har vi forsøkt i over et halvt år å få nummer to nå.... begynner å bli drita lei!!!! litt for mange nedturer kjenner jeg... noen andre som har strevd like mye med andremann?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 skal dytte opp et innlegg med forkortelser for deg;-) er selv i 2 pp (prøve periode) etter en sa( spontanabort).har 1 barn fra før.
my81 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 hei. Se på tipstista. Jeg dyttet den opp på førstesiden nå.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 da kom du meg i forkjøpet my81;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå