Gå til innhold

Revne i klitoris??? Hjeeelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste dette på skravle ang revning ved fødsel (gisp!): "Jeg revnet innvendig og opp gjennom de indre kjønnsleppene og *iiik* klitoris!"

Hjelpe oss, er det slik at man risikerer å revne i klitoris?????

Her er det noen som har unnlatt å fortelle oss mødre om tingenes faktiske tilstand da, vil jeg si!!!!!!!!!!!! Grøss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo, er det virkelig ingen som har kommentarer til dette??????

Jeg har aldri hørt om dette før og blir mer enn skeptisk nå, må jeg si!!!!!!!

HI

Skrevet

Har hørt om det jeg ja..å tenkte på det med gru da jeg gikk gravid.. men jeg revna ikke noen veier..

Skrevet

Men, kjære noen, hva gjør man da da??? Blir klitoris reparert igjen ved sying??? Høres grusomt ut...

Skrevet

Ja det er faktisk sånn som kan hende ved fødsel!!!! Grusomt! Det er ingenting som høres mer unaturlig og brutalt ut enn dette. Hjelper ikke at noen da sier at "det er verdt det når du får ungen" Neitakk!!! Ks på meg ja!

Skrevet

har ikke hørt om det før, rammet ikke meg heldigvis... stakkars de som har opplevd det :s Grøss og gru!!!

Skrevet

hjelper ikke det sier du?

har du baby du da eller?

Skrevet

Hjelpe og trøste! Om dette er tilfelle risikerer man jo at sexlivet går i dass!!!

Skrevet

Får hakeslepp og det som verre er av å lese denne tråden... Er det noen der ute som kan vitne om hvordan det blir etter en sånn hendelse? Og dere andre: hva tenker dere? Hjelp, så skummelt...

Skrevet

En av de 30 grunnene til at jeg tok et fantastisk planlagt KS!

Skrevet

Haha, ser ut som det er samme person som har skrevet alt i denne tråden :)

Skrevet

Jeg revnet opp mot og inntil ja. Det er vel ikke mulig å dele`n på midten.

Revne er revne, det vondeste er å få ut ungen!

Syingen etterpå derimot, den var ganske ille, for nåla måtte gjennom klitoris... det var ikke godt.

God som ny i ettertid.

Synes det må være mye MYE verre å skade lukkemuskelen bak. Det kan jo faktisk gi langvarige, om ikke evige plager...

Skrevet

Jeg revna i klitoris, langt bak. Har ikke mistet noe følelse men synes ikke selv det ser nå pent ut siden noen sting gikk opp så skal få det snittet opp å sydd atter en gang.

Skrevet

Dette har ikke jeg hørt om før heller..glad jeg ikke visste det under mine 3 graviditeter :)

Planen er å ikke få flere..

Skrevet

ENDA en grunn til at jeg tok KS! Snittet opp i musa og sydd på nytt? Må være mitt verste mareritt!!!

Skrevet

du får da bedøvelse! å var jo ikke det å revne som var vondt etter fødselen, var jo ømt å jævelig etter å ha presset ut en unge på 4 kg!

Skrevet

Hehehe!:) ler jeg:) av fantomsmerte og skrekkblandet fryd! Herregud, høres helt jævlig ut, også kommer dere tøffingene inn og mener at sånt må man regne med!:) ugh-ugh

Skrevet

FY faen! Jeg er glad det ble keisersnitt ja

Skrevet

He-he... Er også glad for at jeg tok ks:) Godt å høre at jeg ikke er alene!

Skrevet

Akkurat der kan dere som har tatt KS være glad, for selv ble jeg hasteklippet ganske mye og sydd igjen helt forferdelig, måtte operere under full narkose 9 mnd etter fødsel (ble forresten gravid med nr 2 noen uker senere og den fødselen gikk fint:), og enda synes jeg at jeg ser rar ut og langt fra før.

Skrevet

Jeg måtte ha ks første gangen, men håper for såvidt på vanlig fødsel nå. Men det er sånne ting som HI her skriver om som gjør at jeg får mine tvil om det egentlig er noe å trakte etter å ende opp som slakt... Huff, jeg satser på vanlig fødsel, men føler meg ikke trygg. Synd å si...

Skrevet

Ja man kan revne der og alle andre steder/veier der nede.

Jeg må ha ny opperasjon der nede nå som jeg endelig er ferdig med de barna jeg ville ha. Ble ødelagt under første fødsel og har hadd plager siden da.

Skrevet

Uffda, det var synd. Håper det ordner seg. Hva slags plager er det snakk om? Jeg spør fordi jeg mener det er på sin plass med folkeopplysning på denne fronten. Mye vi ikke vet om, tror jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...