Gå til innhold

5 uker på vei og DEN magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner jo at det ikke er fosteret som tar plass, men hva er det som gjør det? Ser ut som jeg er gravid i fjerde mnd. To år siden jeg fødte sist. Er slank med flat mage normalt sett. Nå føler jeg allerede det er vanskelig å skjule hva som er fatt med meg. Fikk mage tidlig ved første graviditet også, var da ca 10 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være luft.. har hørt at de som får mange tidlig får det ofte pga luft.

Skrevet

Du, dette lurer jeg også på. Noe må det jo være. Jeg fikk ikke mage så tidlig, men tidlig nok (2.gangs). Nå i uke 28 ser det ut som om jeg føder når som helst...(grem). Fatter ikke hvordan jeg skal se ut om 2 mnd... Jeg kommer da til å tippe over pga magens tyngde... Hva kan dette komme av? Hormoner?

Skrevet

Det er luft! Fosteret og livmoren ligger jo laaaangt ned i bekkenet fremdeles, det sier seg selv at det er luft..

Skrevet

Ehh, tror du det er luft i uke 28 også, anonym 21.18?

Ja, jeg kan jo håpe. Men rart at ikke mer kommer ut da? (eller kanskje burde jeg være glad til.., grem).

Skrevet

Hvor kommer all denne luften fra da? Jeg har ikke problemer med magen på noe vis. Magen har en hard og fin kul. Hadde vært stolt av den hvis jeg var kommet lenger...

Skrevet

Jeg hadde også giga mage i uke fem, spesielt i første svangerskap, så ut som om jeg var ca. 5mnd. på vei. Regner med det er psyken som gjør det. At du veit du er gravid, så magen blåser seg opp. Min flata ut igjen etter et par uker, så begynte den å vokse igjen rundt uke 8-10

Skrevet

Kanskje det er magemusklene som blir ekstra slække sånn at magen buler ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...