Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hva med de som gifter seg borgelig eller gjennom humanetisk forbund? Jeg vil gjerne høre hvordan dere løser det? Hvordan organiserer dere vielsen?
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vi gifter oss i sjømannskirken, men det er jo "kirken" da. Vet ikke hvordan andre gjør det.....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Vi skal ha borgerlig vielse, og er i ferd med å utforme et opplegg som jeg tror blir veldig fint. Vielsen forrettes av en god venn som er dommer (og som stiller opp på en lørdag) og vi kommer til å ha en hel del musikkinnslag og tekstlesing under seremonien av gode venner som er musikere og skuespillere. Har leid et flott lokale til selve vielsen for en rimelig penge, hvor vi også kan ha en liten mottakelse med champagne og fingermat før vi setter kursen mot stedet hvor middagen skal holdes. Vi gleder oss!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Vi har ikke bestemt om vi skal ha en sermoni med dommer/fullmektig eller ta vielsen på tinghuset. Jeg kan gå på tinghuset i morgen jeg ;-) Men sambo vil ha sermoni....
Brenda med 2 ute Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Vi skal gifte oss på norske ambassaden i Paris=) Reiser bare jeg og min kjære. Ambassaden stiller med vittner og festen har vi til sommeren.
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 hei! Vi skal gifte oss i regi av Humanetisk forbund, regner jeg med. Evnt så blir det en dommer. Så da kan vi ha bryllupet akkurat hvor vi vil ) Men siden det ikke er før i august, så har vi ikke kommet så langt med planleggingen... En liten pjokk som skal ut av magen først )
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Vi gifter oss i utlandet - i Florida - Walt Disney World. Er en prest som skal vie oss, men vi har valgt å ha ikke-religiøs sermoni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå