Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Fikk spørsmål om å stille på dugnad i barnehagen. Greitt nok. Men - vi har deltatt på alle dugnadene de siste 4 årene (selvfølgelig), og det har ofte vært veldig få som har stilt på dugnadene. I år er vi medlem av SU, og i vedtektene står det at representanter for SU er fritatt for dugnad. Vi har forøvrig vært med i SU en gang tidligere også. Så jeg ba om - på dette grunnlaget - å få slippe dugnad i år, og at de kanskje kunne spørre noen av de som ikke har stilt tidligere. Var det en fryktelig sær ting å gjøre? (Vi er presset med sykdom for tiden, og har tunge dager - hvis ikke skulle jeg holdt munn og ikke kverulert på dette, altså)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ramla fort ned i kveld, så jeg dytter litt:-)
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 Er ikke det bare rett og rimelig da? Nei, jeg synes ikke du var vanskelig
aomeg Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Er med i AU og er Vara i SU og ser jo godt hvem som engasjerer seg igjen og igjen.Så ville ikke hatt dårlig samvittighet.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Ja, jeg vet - men det er rart med den samvittigheta uansett - føler meg liksom litt kjip. Men, men..
Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Nei syns ikke du er kjip Vi hadde møteplikt på våre dugnader i barnehagen vi, den synes jeg var litt kjip da. For det er jo noen som ikke kan den aktulle dagen og mange har også sine grunner for at dem faktisk ikke kan :-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Synes det er helt greitt at folk ikke kan, men da må de komme en annen gang eller betale gebyr. Hos oss er dessverre ingen av disse tiltakene noen gang effektuert, dvs at det blir mye arbeid på de som faktisk stiller.
solstråle69 Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet. Det er vel langt flere SU-møter i løpet av et år enn dugnader, så synes du kan ta det helt med ro! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå