Gå til innhold

Noen her med litt peiling på WoW?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en nevø på 11år som er helt hekta. Jeg tenkte derfor jeg skulle kjøpe en genser el.l. som har med dette å gjøre. Eneste problemet er at jeg ikke har peiling på spillet selv... Lurer derfor på om f.eks en slik genser kan være passende for en WoW fanatiker?!:

http://clothing.cafepress.com/item/kids-hoodie/292657107

Eller er det noen som har en bedre idé?!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min syns den var fin i hvert fall, han er en trofast WoW'er :-)

Skrevet

Den er morsom, men jeg er ikke overbevist om at en på 11 vil ta poenget. Kanskje heller noe med motiv fra spillet e.l?

Skrevet

Har tenkt litt på det jeg også, men problemet er at jeg ikke kjenner noen av motivene i spillet, derfor blir det vanskelig å finne det... Får 5700 treff da jeg søker på wow på denne siden, men er usikker på om det er "rette" WoW;

http://t-shirts.cafepress.com/wow_juniors-clothing

Skrevet

De fleste på første sida så i hvert fall WoW-relaterte ut ja. Stranglethorne Vale er for eksempel et sted i denne verdenen, og fisking en "skill" man kan ha. Er nok lettere å kjøpe noe sånt dersom du vet hva slags type han spiller i spillet? Og om han er Horde eller Alliance?

Tror hun over kan ha rett i at teksten på den første genseren nok er morsomst for de som er litt eldre.

Skrevet

Så det er ulike spill altså...?! Da skal jeg undersøke litt, så kommer jeg muligens tilbake med nytt spørsmål sånn etterhvert!;)

Skrevet

Man tilhører ulike grupperinger, enten Horde eller Alliance. De to avskyr hverandre. =)

Og så kan man være forskjellige typer, alt fra rogue til hunter. Men man kan også spille på flere karakterer, og dermed være flere av disse. Hovedforskjellen er altså horde vs. alliance - mange WoW-produkter spiller på gruppelojaliteten her, du får t-skjorter med "I kill Alliance" etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...