Regnbuens barn™ . Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei hei! Så innlegget ditt, jeg lever... he he, men kom hjem idag etter en helg i Krakow, Syns skolen er litt tung nå på høsten, men det går fint likevel;-) Sykler litt enda, men fikk en pause da den måtte på reperasjon- heldigvis så er jeg på Elixia 4 dager i uken da så det går fint. Hvordan går det med deg? kosthold og trening? Funker det? ;-)
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Heisann, der var du ja. Har savnet nicket ditt:-) Jøss Elixia 4 dager i uken ja, det var ikke småtterier. Her jeg bor finnes det ikke treningssenter i umiddelbar nærhet, og orker ikke kjøre bil en 1/2 time for å komme til et. Men du verden det hadde vært deilig med et senter i nærheten, spesielt nå om høsten. Men ja, jeg trener (jogger, sykler, strikk) fortsatt og matinntaket er i tråd med dine anbefalinger:-) Har gått ned tilsammen 4,5 kg og er fornøyd med det... så langt
Regnbuens barn™ . Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 Wow! 4.5kg er jo knallbra! Er du fornøyd og hvor mye mer vil du ned? Her er Elixia i nærheten, har trent der i åresvis så har en god rutine der;-) Hyggelig å bli savnet, har savnet å ha tid til dere og;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå