surinius Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=521271 Noen andre som har opplevd det? Tenkte å begynne med p-stav etter graviditeten, men hehe..vil jo ikke ha skjegg!!
mn73 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg hadde p stav for noen år siden. Ingen bivirkninger, mindre mens smerter og kjempefornøyd. Mindrevekt økning enn ved piller også. OG dette var tidlig i stavens historie... satt den in på en gynekolog klinikk, og det var den føste legen satt inn. Det er de samme virkestoffene som ved minipiller og self de samme bivirkningene. man kan jo få det meste, men jeg kjenner flere som har den og ingen med sjegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå