Venter nr 2:)) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Hei er det noen som har opplevd å bli mer plaget med uren hud etter de begynte på denne p-pillen??Hvor lenge gikk dere på den?Gikk det over etter en stund eller,eventuelt noen andre p-pillere som kan virke mot uren hud?? Tusen takk for alle svar jeg får!!
BabyBlue Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Ble ikke mer plaget, men det ble ikke bedre heller.....oppskrytt spør du meg.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 İngen forandringer hos meg heller
snart mor til 3 små Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg brukte Diane en stund, og var superfonøyd. Har alltid hatet de grusomme kvisene man får i ungdomstiden, men Diane var som en drøm.. Fikk minimalt med kviser etter at jeg startet på denne.. Prøvde først trionetta og yasmin men orket ikke mer fordi det ble for mye kviser.. Det er jo sikkert forskjellig på hvor stor virkning alle får.. Men virkelig verdt å prøve spør du meg! )
Yarn Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Er egentlig ikke svar på spm ditt, men selv så hadde jeg svært positive erfaringer med Diane. Fikk nok litt kviser i pillepausen, men det var heller lite (og ingenting i forhold til det som hadde vært). Jegkan ike huske om jeg fikk mer da jeg begynte, men tror ikke det.
*Super*Mamman* Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg begynte med Yasmine pga uren hud. Fungerte kjempebra på meg ja:) Ble helt kvisefri etterpå
Vil Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Diane funket i løpet av et par tre uker. Ikke hatt kviser siden.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Diane er gull verdt.... Jeg blei kvitt kvisene, og jeg hadde store stygge underhudskviser som varte i flere uker...
Ayka 09+13+14 Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg var også kjempefornøyd de 7 åra jeg gikk på Diane. Var plaget med kviser siden jeg var 9(!!) år gammel,og absolutt ingenting funket-før jeg som 15åring kom til en hudlege som sa jeg burde prøve Diane. Vips,så var problemet borte! Just like that! Men etter å ha gått på disse pillene i 7 år,begynte fastlegen min å spørre om det var noen kjente tilfeller av brystkreft i nær familie-noe jeg har-så var det bråstopp,og jeg gikk over til Yasmin. Diane har vel en litt spesiell sammensetning av stoffer/hormoner som gjør at det er en bitte-liten større sjangs for brystkreft. Og har man kjent brystkreft i nær familie,så anbefales det ikke at man går på det-fikk jeg beskjed av min lege. Uansett...har også gått på Yasmin i et par år,og er godt fornøyd med dem også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå