Gå til innhold

hvordan gå ned i vekt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er ett gjenganger tema idag.. og jeg er en av de som sliter så med motivasjonen og føler at dette bare går helt feil vei!!

jeg gikk ned masse på ketolyse kuren.. men pga masse dritt som skjedde så gikk jeg opp masse igjen. og nå orker jeg bare ikke tanken på ketolysemat igjen. og da tenker jeg på alt fettet...

hvordan klare gå ned igjen? ja jeg vet det er alfa omega å endre kostholdet sitt. og jeg prøver virkelig!!

men har noen noen gode tips/råd/forslag/egne erfaringer på effektiv slanking!! ???

alt av ideer er av stor interesse!

mistrives så innmari med kroppen min nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

meld deg inn i dytt.no

Her får du en skikkelig dytt.

Skrevet

grethe roede, GRETHE ROEDE!!! det har ikke gått raskt for meg men på 3 kurs, på 8uker hver har jeg mistet 14kg, forandret måltidsmønsteret mitt, men ikke så mye på maten jeg spiser, bare velger litt magrere produkter. og det nyter jo alle godt av!! har du selvdisiplin, har de jo nettkurs, men min redning var å komme dit på veiing! ANNBEFALES!!!

Skrevet

jeg gikk opp 30 kg i svangerskapet:( tok meg noen mnd å begynne på vektnedgang, men når det kom så kom det virkelig:) for meg var det bare noen små ting som gjorde det egentlig:

-Byttet vanlig pasta og ris med fullkorn`s ris og pasta:)

-Gikk en tur på 30 min hver dag

-25 min på steppekasse hver kveld:) (som steppekasse bruker jeg krakken sønnen min bruker til å vasken å sann:p)

Etter 10 kg ned stoppet det litt opp for meg, så nå har jeg begynt på noen tabletter som heter "karbo blokker":) da er det ned 5 kg med de:)

Skrevet

takk for forslag jenter!

får se om jeg kan klare følge ett nettkurs fra grete roede.. men å måtte "møtes" til veiing motiverer nok mere ja..

huff... skulle så innderlig ønske at det gikk fort !! skal ned 20kg... mistrives så innmari nå....

og da er det dessverre altfor lett å spise... og tenke at imorgen da begynner jeg!! men vet jo selv at jeg bare lurer meg selv... men dog...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...