Gå til innhold

Testeangst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleire som kvir seg for å teste? Hadde ikm fredag, har ikkje turt å testa...så redd for fleire negative testar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ka symptomer har du då?

:)

Skrevet

jeg er i samme båt, nesten, eller...

jeg har kjøpt test, men er ikke mer enn to dager over det folket her kaller ikm.

...tenk om... tenk om ikke...

Skrevet

Litt ømme bryst, hovudverk til tider...virkar til å h alitt vatn i kroppen, men veit ikkje om det er eit symptom...ein del utflod...littt stikkningar i mage..."sliten korsrygg..",vondt i halebeinet til tider men mulig det berre er innbilling, blir så flink å leite etter symptom at ein trur det sjølv til slutt;)

Skrevet

Mm:) Har kjøpt ein to pk cb i dag...manne meg opp til i morgo...er berre så nedtur kvar gang den er negativ...

Skrevet

åh test begge to då! ;)

eg e i EL-perioden (ifølge den kalkulatoren på babyverden) har ikkje EL-tester og har aldri prøvd det.. uansett så lenge me har sex e det vel sjans! hehe

eg e litt motsatt då, teste gjerne et par,tri dager før IKM...

Skrevet

Jeg må ikke tisse akkurat nå.. Venter til i morgen, jeg. Tror jeg.. Dere hører fra meg..

Men, igjen, kanskje mensen bare er forsinket ett par dager.

Skrevet

jeg å tør aldri å teste, blir så kjempe skuffa hver gang. venter heller på tr jeg da. så kan jeg gå å innbille meg litt lenger:)

Skrevet

Mmm sånn har eg gjort det dei siste pp òg, men no er eg 4 over ikm i morgo, så er ikkje tr her i morgotidleg må nok cb'en til pers...kvir meg og gledar meg...forventningane bygger seg berre så utruleg opp...kjenner og leitar stadig etter symptom, også innom bim å sjekke om det er noko nytt som ein kan bygge oppunder med:) Lykke til alle samen! Skal la meg høyre fra meg i morgo...xxxxxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...