julibebi:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Fleire som kvir seg for å teste? Hadde ikm fredag, har ikkje turt å testa...så redd for fleire negative testar....
wirre;o) Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 jeg er i samme båt, nesten, eller... jeg har kjøpt test, men er ikke mer enn to dager over det folket her kaller ikm. ...tenk om... tenk om ikke...
julibebi:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. oktober 2008 Litt ømme bryst, hovudverk til tider...virkar til å h alitt vatn i kroppen, men veit ikkje om det er eit symptom...ein del utflod...littt stikkningar i mage..."sliten korsrygg..",vondt i halebeinet til tider men mulig det berre er innbilling, blir så flink å leite etter symptom at ein trur det sjølv til slutt;)
julibebi:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2008 Mm:) Har kjøpt ein to pk cb i dag...manne meg opp til i morgo...er berre så nedtur kvar gang den er negativ...
Spira31 Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 åh test begge to då! eg e i EL-perioden (ifølge den kalkulatoren på babyverden) har ikkje EL-tester og har aldri prøvd det.. uansett så lenge me har sex e det vel sjans! hehe eg e litt motsatt då, teste gjerne et par,tri dager før IKM...
wirre;o) Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg må ikke tisse akkurat nå.. Venter til i morgen, jeg. Tror jeg.. Dere hører fra meg.. Men, igjen, kanskje mensen bare er forsinket ett par dager.
liber Skrevet 20. oktober 2008 #8 Skrevet 20. oktober 2008 jeg å tør aldri å teste, blir så kjempe skuffa hver gang. venter heller på tr jeg da. så kan jeg gå å innbille meg litt lenger:)
julibebi:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. oktober 2008 Mmm sånn har eg gjort det dei siste pp òg, men no er eg 4 over ikm i morgo, så er ikkje tr her i morgotidleg må nok cb'en til pers...kvir meg og gledar meg...forventningane bygger seg berre så utruleg opp...kjenner og leitar stadig etter symptom, også innom bim å sjekke om det er noko nytt som ein kan bygge oppunder med:) Lykke til alle samen! Skal la meg høyre fra meg i morgo...xxxxxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå