Gå til innhold

Bæsj, tiss og promp.....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud beder det er artig... Mini tegner at pappaen i huset bæsjer ( !?!?! )

Og det er jo bare kjempeartig... Alt er morsomt.. Sier jeg litt halveis alvorlig at han ikke må tegne mere bæsj og ser på han så ler han seg ihjel... Er vel alderen det da.. hehe.. =)

Synes bare jeg hører han spørre de som jobber i barnehagen om de kan tegne pappa som bæsjer.. haha.. Er sånn ca akkurat 3 år alderen for dette eller?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sidan du er inne på tema: er det berre hos meg at det merket etter nicket ditt ser ut som ei rompe? Har brukt dataen til samboer innimellom og da blir desse påhengene litt ansleis, så det kan hende det berre er på min gamle explorer nettleser.

Mallo er berre eit år og ler seg i hel når ho fiser,eg synes det er vel tidlig å begynne. Mi erfaring er at unger synes det er kjempemorsomt, særlig om dei voksne gjer det til noko fy fy.

Skrevet

Ser ut som ei rompe ja.. hahaha.. Det var egentlig meningen at det skulle bli et hjerte.., men jeg skrev nok noe feil der når jeg skulle ha inn tegnet.. Men har ikke tenkt over og fjerne det.. Prøve etterpå.. =)

Vi gjør det ikke til noe fy fy.. Er bare noen mnd siden han sluttet med bleier så har heller prøvd og gjøre det langt ifra fy fy så det skal bli lettere/gøyere for han og gå på do.. =)

Skrevet

Hehe, så det ER ei rompe altså.....som mor så sønn =P

Neida, tenker ikkje på slik fy fy som i tabu, men sånn generelt som at du seier til han at han ikkje skal teikne meir bæsj - så blir det ekstra morro. Det varer ei stund også, denne fasinasjonen, særlig for menn, dei kan ha det livet ut. =D

Skrevet

Ja forsåvidt sant at slikt kan vare livet ut... haha.. Nei jeg visste ikke at det var ei rompe jeg hadde puttet inn.. hehe.. Ikke sett det fra den .. ehh.. Vinkelen før.. Men når du sier det så ser jeg det..

Endret det til hjerte nå da.. =)

Skrevet

ha ha, det er nok rompehumoren som har vart litt lenge her hos meg også...... hjertet såg noko betre ut ja =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...