En blå å en rød:) Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 Går å kjenner på alt...er 2.pp for oss dette...har en gutt fra før...
Gurine og gulla Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Hei. jeg har IKM på fredag:) Ikke så mange symptomene...Ømme pupper og litt murringer i ny og ne... kan vere litt småkvalm.. men mulig det er innbilning. Dette er vår 1. pp:) Symptomer du har da?
En blå å en rød:) Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 tragisk nok så er det nesten ingen symptomer...*sukke høyt* Er småkvalm, men det har jeg vært i laang tid (FØR sist menstruasjon) mensmurringer nå og da... Har vært øm i magen idag, aner ikke hva det er, for kan ikke huske at jeg brukte magemusklene noe igår...he he... Er nok bare innbilling for min del ihvertfall... Kommer du til å ta test fredag morgen hvis mensen ikke har kommet? Må bare legge til at sist svangerskap hadde jeg INGEN symptomer, var aldri kvalm eller noe...kasta opp 3 ganger, å det var ikke svangerskapet "sin feil" hvis du skjønner, he he... Eneste tidlige symptomene jeg husker er menssmerter i magen, og at det gjorde VONDT når jeg strekte og tøyde kroppen.. (fikk skikkelig vondt nederst i magen, dette er vistnok leddbåndene som strekkes eller noe sånt) Spennende å høre hvordan det går med deg!! Hadde dere sex på "det riktige tidspunktet" da? Hvor lang er syklusen din? Min er bare på 25 dager fra menstruasjonens 1. dag til siste dag før mens...
Gurine og gulla Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Hadde aldri trodd at de 2 ukene mellom el og IKM kom til å bli så lange,,,, føler meg skikkelig klar på å teste nå kommer nok til å ta en test på fredagsmorgen ja:) Er jo så spennende:) Du da? Skal vel teste du også på fredag eller? Mulig jeg kankje kommer til å teste torsdag også, men skal prøve og vente til fredag.. Har ikke så lyst på en negativ test.... Men øm i i magen kan jo vere et godt tegn da:) Mensmurringer også kan jo vere et godt tekn... Får håpe det klaffer for deg:) Jeg er en veldig utolmodig persom, Har jeg bestemt meg for noe så skulle jeg helst hatt det "i går", om du skjønner:) Syklusen min er på 28 dager...Stemmer så å si hver mnd:) Hvor gammel er du da og hvor i landet holder du til sånn ca? Spennende å ha noen å følge med på
En blå å en rød:) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 er fryktelig utålmodig selv, så alt skulle også her, helst skjedd IGÅR...hehe...Ang testing så tror jeg at jeg skal prøøøøve å holde meg til lørdag faktisk... tviler på det går, men skal jobbe langdag på fredag, så håper det får tankene over på noe annet... Er 25 år, gift og mamma til en gutt på 4 år. (rekker å bli 5 før han eventuelt blir storebror da... Er trønder og bor like ved trønderhovedstaden...=) Hva med deg? Idag har jeg vært skikkelig urven i magen...Vet ikke om det kan være noe tegn, eller om det er noe sykdom på gang...=P Er litt lei av å kjenne på alle mulige symtomer, å bli like lei meg hver gang frk.rød kommer like trofast hver eneste mnd...*sukke høyt* Krysser fingrene for at det klaffer for oss denne mnd!!!=)
Gurine og gulla Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Oj vente helt til lørdag? Jammen flink du da:) tviler på at jeg klarer det:) Jeg fylte 26 i september, gifttet meg i mars, og har kjøpt hus, et lite stykke uten for Ålesund:) Jobber i en friluftsbarne hage med div dyr. stor trives:) Du da? hva hobber du med? Oj urven i magen høres bra ut, Håper det ikke er sykdom da... her jeg bor er det en del oppkastsyke og infulensa for tiden :S Jeg var litt små kvalm i dagtidlig, fikk ikke i meg noe særlig med frokost, Håper det er et tegn på graviditet og ikke noe annet. Har hatt noen stikkinger helt lengst nede i magen. Håper dette ikke bare er innbillninger... mulig jeg har hatt det før også, men ikke tenkt over det:) Helt enig med deg.. kjedeli å gå å kjenne etter alle sympt. kan jo bli tussete av mindre:) Ja x fingrene for oss begge.. håper det klaffer denne pp:)
En blå å en rød:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2008 da er det bare 2 dager igjen!! hohoooo!!! her er det fremdeles dårlig med symptomer... Mye luft i magen da...*pinlig* Ellers kjenner jeg ikke noe spes...Noen ganger lette mens-smerter, men ikke noe utover det vanlige...så føles ikke akkurat ut som det klaffer denne gangen heller...=( men helt sikkert vet jeg jo ikke før fredag... Blir det testing på deg imorgen tidlig da?? da må du skrive her!!=)
En blå å en rød:) Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. oktober 2008 Andre som har IKM på fredag??? Blir nesten frustrert av at jeg ikke har noe symptomer...merker NULL og nada på puppene ihvertfall...har menssmerter nå og da...aah, gleder meg til fredag/lørdag når jeg kan teste...men kjernner jeg kommer til å bli sååå skuffa hvis det ikke er noe denne gangen heller... har hadd pp før, men har hatt en pause, før vi begynte igjen...
En blå å en rød:) Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2008 Hei Gurine!! Hvordan er det med deg?? Har du testa idag?? fremdeles ikke noe symptomer her...*sukke* Ikke vondt i puppene eller noe...!! ÅÅÅH; JEG VIL VÆRE GRAVID NÅ!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå