Gå til innhold

Andenes here I come!!!

Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ja. Da var det gjort. Gubben fikk seg jobb på Andøya, så da flytter vi nordover i løpet av desember. Blir sikkert bra når vi først kommer oss i orden. Men synes det er langt til sykehuset da... I og med at jeg hadde styrt fødsel med førstemann, så blir det hotell de siste ukene før termin på meg. Blir vel en opplevelse det også.

Men det er fine muligheter for turliv der oppe da. Så blir det vel litt jakting på meg etter hvert også. Får se på det positive. Er jo bare for noen år, så vi gjør det beste ut av det. Tjohei... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da bli d stokmarknes sykehus. det er et veldig lite men koselig sykehus. ikke så mange fødsler der da, men koselig plass=)

Skrevet

lykke til da. bodd der før?

Andøya er ei fin øy ja, men kunne aldri tenkt meg å flytte tilbake dit...

liksom liten plass, alle "kjenner" alle, sladder i hver en krok om ditt og datt. det er ikke måte på hva det snakkes om. huttetu!

men dere får det sikkert fint der:)

Skal også dra dit i desember for å feire jul. har termin like over jul også så det kan jo hende at lillegutt blir født der. Langt til sykehuset er det ja,men det går nok helt sikkert bare flott. var fødestue på andenes før,men på grunn av pengemangel så ble jo selvfølgelig den lagt ned på tross av store protester....

Lykke til med flyttingen, fødsel og alt:)

Skrevet

Er faktisk akkuart flyttet tilbake til Andøya. Venter nr to litt over jul og har samme problem som der Fru bolle. Styrt fødsel med første og forventer det samme denne gangen. Skal også bo nært sykehuse når det nermer seg:) Hvor gammel er du,og hvor kommer dere fra?

Skrevet

Jeg er 29, og vi kommer fra Vestfold. Har tenkt å bo på rorbu på Stokmarknes vi. Jeg vil ikke bo alene, så vi drar inn hele familien... he he. Blir koselig.

Vi kan jo kjøre igang et BIM treff på Andenes kanskje? Jeg kjenner jo noen der oppe fra før, men er jo koselig å bli kjent med noen med barn i samme aldersgruppe også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...