Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 og jeg skal tigge på mine knær etter kvalmestillende..! er i praksis på sykehjem + er hjemme alene med en liten en... kvalmen tar livet av meg..får ikke i meg mat..og har ikke krefter!! måtte bare klage litt..
Ayka 09+13+14 Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Vet veldig godt hvordan du har det....bortsett fra at jeg ikke har "en liten en" fra før av... Jeg skal til legen på onsdag...
Benjamin06+Isaac i magen Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. oktober 2008 noen som vet om reglene dette med kvalmestillende?? har hørt at man helst skal ligge døgnet rundt og nesten spy innvoller for å få det..!! jeg kaster ikke opp. men er kvalm fra det øyeblikket jeg vokner til det øyeblikket jeg sovner...har en liten pause visst jeg får i meg noe å spise..noe jeg sjelden klarer. har praksis på sykehjem..der jeg tørker både avføring,spy og diverse andre kroppsvæsker. dette tåler magen min svært dårlig!! så når jeg kommer hjem til lillemann er jeg helt kaputt... hååååååper at legen forstår meg...! jeg MÅ bare komme gjennom denne praksisen...
kleine Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 Det er legens vurdering, ikke bestemte regler. Noen leger gir det lettere ut enn andre. Som sagt kommer det ann på hvordan legen vurderer tilstanden din Lykke til, håper det gir seg snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå