Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #1 Skrevet 20. oktober 2008 fikk selv i sept 03 og brukte vell nicket yh da....da var det vell sånn at vi måtte signere selv nederst på siden hehehehe
stinky-monkey Skrevet 20. oktober 2008 #2 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var her :-) Fikk i juni 03. Husker ikke nicket jeg hadde da, har sikkert byttet nick 100 ganger siden den gang :-) Husker ikke om jeg var så veldig mye på bim før jeg fødte, men var mye på dib etterpå så vidt jeg husker! Husker ett nick veldig godt, tror det var Juba eller noe i den dur. Hun fikk en som hun kalte Mica tror jeg. Bodde i Spania. Husker du henne?
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 20. oktober 2008 #3 Skrevet 20. oktober 2008 jeg var også her i 03. fødte nov 03. husker ikke så mange nick fra den tiden, ikke mitt eget engang. men var her inne 24/7.
Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #4 Skrevet 20. oktober 2008 nei husker ikke så mange andre nick...men husker jeg satt oppe hver natt fra august og til hun kom, på grunn av søvnmangel og chattet med faste folk som heller ikke sov hehehe...husker ikke nicket deres men det er usansett artig å se at det er flere fra 03 som er her inne nå også
gerd Skrevet 20. oktober 2008 #5 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg var her i 03 - fikk ei jente i november :-)
Plutselig_gravid Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 jeg også Bodde her inne i 2003. Fødte i okt, men hadde termin i september Hehe, husker at vi da ikke var registrerte på samme måte som nå og innleggene hoppet ikke oppover når de ble svart på om dere skjønner;) Mener jeg kalte meg for jente18 og jente19 da jeg fylte 19. hehe, hadde vært kult å lest innleggene mine fra den tiden. Som førstegangs var det mye rart jeg lurte på og var ekstremt opptatt av graviditeten min og andres;) Var veeeeldig gravid den gang i forhold til denne - oppdatert på alt:)
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 så artig at det er så mange av dere som er tilbake nå igjenn:) ja sia va jo helt motsatt av hva den er no...ikke nick..måtte signere selv nederst på innlegget hehehe og som du sier..innleggene hoppet ikke opp når de ble besvart har prøvd å gått tilbake,men de er jo desverre sletta..det er dumt..ha vørre artig å sett
Plutselig_gravid Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 ja, ikke sant. Huff, høres ut som vi mimrer 50 år tilbake i tid. hehe:)
Nr.4 i april :) Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg fikk en jente i august -03 og var inne her en del ganger. Husker ikke nicket mitt.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 hahaha ja man kun jo få inntrykk av det hehehe:P...men tia går jo så alt for fort...tenk at smårollingan skal begynne på skolen til neste år:(...det bi jo like fælt som da mi største sku begynne hehehehe....hun mellomste gikk bra med men med lille mor:( huff da feller sikkert mamman noen tårer igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå