Gå til innhold

Andre som føler seg dvask og lubben??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj a meg, nå føler jeg meg skikkelig dvaskete og fæl! Går jo aldri ned i vekt og veier nå 73 kg ( er 1,68 ). Det skjer ingenting. Har kuttet ut all drittmat og har blitt så flink at jeg sykler til og fra jobb hver dag+ jogger 3 ganger i uken.. Er ikke dette merkelig da? Så et innlegg til i dag om ei som kuttet brusen og gikk ned ca 1 kg i uken bare pga det... Hvorfor skjer ingenting med meg???

Æsj æsj æsj : (((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff samme her. Har aldri veid så mye som nå utenom svangerskap:-(

Men har begynt på vibrasjonstrening og merker forskjell allerede etter fire ganger.

Mitt største problem er drittmat og snop. Jeg sliter noe sinnsykt med det.

Skal ned ca. 8 kg.

Skrevet

Jepp, føler meg dvaskete og lubben. Er bare 2,5 mnd.siden fødselen, da, men begynner å bli utålmodig : (

Skrevet

ja huff føler meg helt jævlig fortiden. prøver å gjøre noe med d men med 2 små en stressanes værdag og en mann som jobber på sjøen. har jeg ikke tid til å trene så mye. stepper litt når gutta har lagt seg og tar sittups å noen andre øvelser. prøver å sise frukt istedefor snoop osv.

Jeg håper oxo å gå ned ca 8 kg. å håper jeg klarer d..

Skrevet

det er lenge siden jeg har født så kan ikke skylde på det.. syns bare det er så utrolig dritt å ikke gå ned noenting, og blir jo ikke akkurat motivert for å fortsette. Har kun gått inn 3 cm rundt midjen og jeg har "slanket" meg siden i august ca... Gjør tydeligvis et eller annet veldig feil ; (

Skrevet

ja her å...skulle helst vært ned 6kg men jeg har ikke løfta meg fra sofan så må vel være glad for de 20kg jeg har gått ned etter fødselen...

veide 60 gikk opp til 86 :S

Skrevet

3 cm siden august er ikke så veldig lite det da. Syns du har vært flink jeg!

Kanskje du skulle prøve den rockeringen du også?

www.sports-hoop.com

Den funker som faen når man gidder å bruke den:-)

Skrevet

jeg har brukt rockering over et halvt år ; ( må tydeligvis bare fortsette å prøve for å finne min greie som kan få meg litt ned i vekt. Er ikke så misfornøyd med str bare magen som er ekkel og kvapsete : (

Skrevet

Huff, vi har alltid noe vi er misfornøyd med, det er ikke noe gøy:-(

Ønsker deg lykke til, og håper du snart oppnår resultatene du ønsker.

Skrevet

ja vi har vel det. er bare sånn når ting funker for alle sammen så blir man litt oppgitt når det ikke funker på meg..føler meg størst av alle rundt både i familie og venner...

Skrevet

Ja det gjør jeg også, føler meg størst altså. Jeg kjenner utrolig godt til følelsen.

Du kunne ikke ha fått kostholdsveiledning (f.eks. vektklubb.no) og evt. en personlig trener da? En som virkelig hjelper og støtter deg?

Jeg har selv vært med i vektklubben og gikk da ned ca. 4 kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...